Dungeon Keeper 3 underskriftsindsamling

  • Vi er sikkert mange som siden udgivelsen af det originale Dungeon Keeper tilbage i 1997 har ventet i spænding på den næste titel i dette fantastiske univers. Da Dungeon Keeper 2 udkom skuffede den den mig, hovedsageligt på grund af at du i den første havde en unik følelse, følelsen af at være OND. DK2 var for nuttet, og spillet var heller ikke godt balanceret. Grafikken var flot, men ikke så nyskabende som i originalen. For meget lys i spillet ødelagde atmosfæren. Efter denne oplevelse begyndte vi at se frem til DK3. Udviklingen stoppede dog pludseligt, grundet EA ville koncentrere sig mere på PS2 området. Dette er din chance for at overbevise EA om at denne serie skal fortsættes med DK3, og at denne skulle være ligeså god som den første.


    http://www.makedk3.sconk.dk


    Jeg håber der er mange der vil underskrive på siden, vi er mange der håber dette vil kunne rykke lidt ved EA

  • Nu tror jeg desværre, der skal mere end en flok underskrifter fra en flok danskere til at overbevise en gigant som EA. Selvom EA måske fik lavet en 3'er, ved jeg ikke hvor god den bliver. Peter Molyneux -manden bag DK, popolus, Syndicate, Black&white, Magic Carpet, og mange andre- arbejder ikke for EA mere, efter Bullfrog (hans eget firma) blev tromlet ned af EA (spilbranchens svar på MS) og opkøbt. Han ejer nu Lionhead. Jeg tror ikke helt det ville blive det samme. Men hvem ved.


    Peter Molyneux er min absolutte favorit spiludvikler. Sid Meier ligger på en andenplads. Tredjepladsen må Chris Roberts fra Origin få, for WingCommander, StrikeCommander og Ultima 8 Pagan - damn, dem spillede jeg meget :D

  • Damn det kunne være fedt
    savner vildt at banke nogle stupide Imps :evil:


    de er for sjove at banke :)


    elsker også at sulte fanger til næsten døde for at give den lige nok mad til at overleve :evil:

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Nu tror jeg desværre, der skal mere end en flok underskrifter fra en flok danskere til at overbevise en gigant som EA. Selvom EA måske fik lavet en 3'er, ved jeg ikke hvor god den bliver. Peter Molyneux -manden bag DK, popolus, Syndicate, Black&white, Magic Carpet, og mange andre- arbejder ikke for EA mere, efter Bullfrog (hans eget firma) blev tromlet ned af EA (spilbranchens svar på MS) og opkøbt. Han ejer nu Lionhead. Jeg tror ikke helt det ville blive det samme. Men hvem ved.


    Peter Molyneux er min absolutte favorit spiludvikler. Sid Meier ligger på en andenplads. Tredjepladsen må Chris Roberts fra Origin få, for WingCommander, StrikeCommander og Ultima 8 Pagan - damn, dem spillede jeg meget :D


    Sejt nok at se andre der osse har spillet Ultima :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Torque
    På dansk??? Det lyder syret!


    Dansk? Yup. Jeg har osse 2'eren på dansk ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Sejt nok at se andre der osse har spillet Ultima :D


    Ultima 8 var voldfed dengang den kom frem. Har faktisk ikke spillet Ultima 8 i laaaang tid. Kan huske, at grafikken var ret vild dengang. Med renderede figurer osv. Introen var også fed. Noget Origin gjorde meget i dengang. Ligesådan med Strike- og Wing Commander spillene. Wing Commander 3 var helt vild dengang den kom.

  • Det med bullfrog og Peter er jeg udemærket godt klar over, men hvis der på noget måde er en vej vi kan få et dk mere så syntes jeg da den skal forsøges, og vi ved jo ikke om en dk3 vil være god før vi har den ? STEM DRENGE OG PIGER DA !

  • Quote

    Originally posted by engel


    Dansk? Yup. Jeg har osse 2'eren på dansk ;)


    Weird :rolleyes: Hvad skal er der ligesom at sige på dansk? Siger de små imps "AV" på dansk når man smækker dem én? :D