Tja billedet gik ikke til abstrakt så smider det her:
[Blocked Image: http://img526.imageshack.us/img526/2192/lortwebkk4.jpg]
Billedet er lige nu Og har droppet alcoholic - alt for ustabilt.
Tja billedet gik ikke til abstrakt så smider det her:
[Blocked Image: http://img526.imageshack.us/img526/2192/lortwebkk4.jpg]
Billedet er lige nu Og har droppet alcoholic - alt for ustabilt.
Synes det er møgfedt....Ikke så mange tekniske ord fra mig...bare FEDT!
Kan du lave det i 1680x1050? og evt. sende det i en PM, eller lave et link her i tråden?
QuoteOriginally posted by OC-Dog
Synes det er møgfedt....Ikke så mange tekniske ord fra mig...bare FEDT!
Kan du lave det i 1680x1050? og evt. sende det i en PM, eller lave et link her i tråden?
Tak
Har addet dig på msn.
Rigtig flot billede skipper, andet har jeg ikke at sige.
Temmelig fedt billede, men synes der er for meget grønt på. Måske kunne det klares med lidt beskæring?
Fedt, men synes du skal croppe det, så horisonten ligger i det gyldne snit. Nu ligger den næsten i midten.
Som en amerikansk fotograf sagde på et seminar, jeg var på: "more sky, less sky" - Altså mere himmel så horisonten/himlen/whatever ligger i det nederste gyldne snit eller omvendt, hvor den ligger i det øverste.
EDIT: 2 x stavehat.
Jeg ville fjerne alt det grønne. Jeg ville nok også lige jævne billedet, så det ikke står skævt
QuoteOriginally posted by Berleburg
Jeg ville fjerne alt det grønne. Jeg ville nok også lige jævne billedet, så det ikke står skævt
Hvad sider hælder det til ? Kan efterhånden ikke se det mere.. Men personligt syntes jeg ikke selv at den grønne farve skal væk. Det er jo dét der sætter præget af HDR.
Tak for kritikken i andre.
Lecter: Jeg ville lige prøve at lege lidt med beskæringen..
det hælder til højre.
Hvis du gør dit layer 50% transparent i photoshop, så du kan se transparent baggrunden, så kan du jo rette op efter den.
EDIT:
Altså så man kan se denne:
[Blocked Image: http://www.infotonik.com/tutos/graphisme/photoshop/oeil/1.jpg]
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Lecter
det hælder til højre.
Hvis du gør dit layer 50% transparent i photoshop, så du kan se transparent baggrunden, så kan du jo rette op efter den.
EDIT:
Altså så man kan se denne:
[Blocked Image: http://www.infotonik.com/tutos/graphisme/photoshop/oeil/1.jpg]
Blev nød til at tage stien fra billedet og sætte ind ellers ville den ikke vise den. Men ja det var/er en god idé.
Andre der ville give et par ord udover det er skævt?
Nu skulle det gerne være lige?
Håber jeg godt nok
Totalt lige!
Enig med de andre.. For meget grønt på billedet
Kan godt li' idéen med billedet! Ved ikk lige om du bor tæt på kysten, men ellers kunne du prøve og tage sådan et billed der? Helt ned til vandet, ved sol nedgang (Overskyet vejr eller uden) og ta et billed
Edit:
Når jeg siger kysten, mener jeg stranden
Måske jeg lige skulle sige at jeg ikke synes der er for meget grønt. Jeg synet netop det er det der gør billedet fedt.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Awokeneyes
Enig med de andre.. For meget grønt på billedet
Kan godt li' idéen med billedet! Ved ikk lige om du bor tæt på kysten, men ellers kunne du prøve og tage sådan et billed der? Helt ned til vandet, ved sol nedgang (Overskyet vejr eller uden) og ta et billed
Edit:
Når jeg siger kysten, mener jeg stranden
Bor ca. 6 km fra kysten så det er da til at overkomme.
QuoteOriginally posted by Butcher
Måske jeg lige skulle sige at jeg ikke synes der er for meget grønt. Jeg synet netop det er det der gør billedet fedt.
Tak. Syntes jeg nemlig og selv Syntes det bare det bliver et billede udover en sø så. Den grønne laver lidt liv i billedet.
Kan lide 1 ting ved billedet.. og det er de solstråler. Desværre men det siger mig bare ik noget overhovedet. Kedelig og forvirrende forgrund, alt for mørkt og kan personligt ik lide HDR.
Ser ud til du har brugt blitz?
Ærgerligt - forgrunden bliver derved lyst op, og man ser det grønne græs. Havde været pænere ikke at bruge blitz, så forgrunden fremtrådte som en sort silhouet.
Du kunne også have valgt at gå helt frem til vandkanten, så vi slet ikke havde fået forgrunden med.
Desuden er horisontlinjen skæv, og der skal beskæres af bunden i billedet (forgrunden fylder 50% af billedet!).
Ellers fed effekt du har fanget.
Billedet er hyggeligt og stemningsfuldt.
...Men jeg synes det er synd det hælder og at den grønne del virker grynet.
Tja HDR mister lidt sin mening hvis ikke det grønne var med. Så kunne jeg lige så godt bare have skudt en solnedgang. Det grønne er det der skaber stemningen i billedet.
Og lol nej har ikke brugt blitz
QuoteOriginally posted by celfa
Tja HDR mister lidt sin mening hvis ikke det grønne var med. Så kunne jeg lige så godt bare have skudt en solnedgang. Det grønne er det der skaber stemningen i billedet.
Og lol nej har ikke brugt blitz
Samtidig er det grønne også dét der ødelægger alt hvad der er smukt ved det billede.
Hvornår retter du i øvrigt billedet så det står lige? Det står jo stadig helt skævt.