Bør jeg skifte til destruction? Warlock :)

  • I stedet for at diskutere hvad man synes pwner mest.. Så prøv at respecce, og se hvordan du klarer dig med det.. Nogen gange er det jo også noget med ens spillestil og sådan.. :) SÅ mange g koster det nu heller ikke at respecce ;)

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    I stedet for at diskutere hvad man synes pwner mest.. Så prøv at respecce, og se hvordan du klarer dig med det.. Nogen gange er det jo også noget med ens spillestil og sådan.. :) SÅ mange g koster det nu heller ikke at respecce ;)


    Jaeh, ikk meget andet og gøre.. Find ud af hva du bedst kan li :)


    Det koster "kun" +5g hver gang du respeccer.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Jeg har været omkring alle træer som warlock, og må sige at affliction er min farvorit for allaround brug. Destruction er simplethen for nemme for melee og felguard spec holder ikke da man er gimped uden sin Felhunter, selvom han er totalt god damage.


    Destruction warlock er alt for bløde imod rogues og warriors. Du er en mage uden blink, så rogues har pisse nemt ved at nakke dig, det samme med warriors med godt gear.


    Felguarden er pisse fed, plus soullink giver dig god mulighed for at overleve længe, men uden felhunter er du ikke meget værd mod healers, man kan ikke spille warlock uden at have spell lock i arena og group pvp.


    Affliction med unstable affliction er min farvorit da dine DoT aldrig bliver dispelled, og du har fin nuke med både gode shadowbolts og shadowburn. PT er jeg 43/7/11, men overvejer at droppe de 7 point i demo og gå efter noget i denne stil (42/0/19): http://www.wowhead.com/?talent=Iy0MiRfzqtboZxx0pr (man kan evt. flytte lidt rundt på de sidste point, men går efter range i destruction, så man altid kan stå på max range).


    Men det gode ved warlocks er at alle spec er kanon gode til et eller andet, så unaset hvad du vælger kan det ikke gå helt galt. Efter min mening er affliction dog det der giver dig flest muligheder.

  • "Unstable Affliction" er ok ond, og dumt at dispell :))


    Hvis man går Affliction, skal man opfriske sine dots hele tiden for at give mest dmg muligt.
    Så er det ellers bare og spamme Shadow Bolt, eller Searing Pain.



    Edit:
    Unstable Affliction (Rank 3)
    400 Mana - 30 yd range
    1.5 sec cast
    Shadow energy slowly destroys the target, causing 1050 damage over 18 sec. In addition, if the Unstable Affliction is dispelled it will cause 1575 damage to the dispeller and silence them for 5 sec.

    Silence til ens healer i 5 sek, kan gøre forskel imellem liv & død.


    Har oplevet, at nogle priests / paladins har auto-cure, og det er ikk for smart hvis en lock caster Unstable Affliction :crazyeyes:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Nej den tager en god sjat af deres liv hvis de fjerner den. :P


    Jeg blev træt af at blive nuket i arena's. Af en eller anden grund er det altid mig der er første target, også selvom der er andre locks på holdet, så nu er jeg gået "tank spec". 27/34/0. http://www.wowhead.com/?talent=IA0MVRfkMZbxczIiz0xs Jeg burde nok have smidt 2 point i Imp. Life Tap istedet, men det går nok. Jeg må desværre undvære UA og Instant Fear, men til gengæld er jeg næsten umulig at slå ihjel og laver stadig masser af skade med mine DoTs og Life Drain.