DEL funktion

Originally posted by Deef
    Synes ideen med at første post bliver låst efter noget tid, så man hverken kan rette eller slette den er god. Det kunne evt være efter 5 eller 10 indlæg eller noget i den stil.

Men ud over det savner jeg også slette funktionen. :)

argh! nu citerede jeg mig selv i stedet for at rette. :/

Ville være lækkert med en slette funktion lige nu. :p

• Tilslutter mig den gruppe som gerne vil have den funktion tilbage.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Samme her.

giver i hvert fald ingen menning.. ikke nok med det er en dum ændring, så har mods også meget mere at se til hvis de skal kigge efter dobble posts osv..
    Og som andre nævner de kan alligevel bare edit og slette alt indhold.. ligesom dumt..

• Personligt syntes jeg det er dybt latterligt at DEL-funktionen er blevet fjernet. Endnu lammere er forklaringen på hvorfor den er blevet fjernet.

Hvis nogle at folkene med de grønne stjerner har problemer med at der nogle få gange er enkelte brugere der sletter deres tråds indledende indlæg fordi de selv opdager at de er ude hvor de ikke kan bunde, så er det sgu sølle (aka flueknepperi). Ville dog heller ikke forvente meget andet end BB-politik fra visse admins må jeg nu nok indrømme :boxed:

Hvis der er noget der får folk til at virke dumme, så er der vel ikke det "problem" at admins er nød til at gå ind og slette en enkelt "fejl-tråd" hist og her ? ... men derimod at de hellere vil bruge 10 gange så meget tid på at slette folks dobbelt-indlæg ... Det er sgu børnehavepædagogik så det gør noget :boxed:

Hvis Bent havde været her, så ville han jo nok have sagt at det er et udemærket eksempel på Burger-Mafiaen .... og jeg ville nok have moret mig gevaldigt over den udtagelse. Istedet for må jeg nøjes med at tage mig til hovedet over en gruppe folk der ikke syntes at bruger på Tweak-forumet skal have fuld rettighed over hvad de skriver .... Men hvis disse folk syntes at man skal erstatte ting med ordet "SLETTET" og derefter bruge deres tid på at få et indlæg slettet, så bevares ... Hvis de ikke har noget bedre at bruge deres tid på, så dem om det.

• Måske du skulle undersøge HVEM der har indført ændringen før du udtaler dig om det er en Burger-Mafia eller ej. Det eneste jeg har gjort er at være så venlig at oplyse den grund vi andre har fået forklaret som baggrund for ændringen, da der åbenbart ikke var andre der ville det! Jeg har absolut intet haft med beslutningen at gøre.

Jeg har rent faktisk også stillet spørgsmålstegn ved om det virkelig er nødvendigt at holde fast i ændringen fordi jeg bruger tid på at sidde og slette folks fejlindlæg, dobbeltposts m.v.

Originally posted by Burger

Måske du skulle undersøge HVEM der har indført ændringen før du udtaler dig om det er en Burger-Mafia eller ej. Det eneste jeg har gjort er at være så venlig at oplyse den grund vi andre har fået forklaret som baggrund for ændringen, da der åbenbart ikke var andre der ville det! Jeg har absolut intet haft med beslutningen at gøre.

Jeg har rent faktisk også stillet spørgsmålstegn ved om det virkelig er nødvendigt at holde fast i ændringen fordi jeg bruger tid på at sidde og slette folks fejlindlæg, dobbeltposts m.v.

Han skriver jo heller ikke at det er "Burger-Mafiaen" der står bag ;)

• Grill: Fantastisk indlæg, og sindsygt godt beskrevet af tweak status blandt admins/mods ;)

Så få da den funktion tilbage!!!

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa
    Grill: Fantastisk indlæg, og sindsygt godt beskrevet af tweak status blandt admins/mods ;)

Så få da den funktion tilbage!!!

Hvad har det med admins/mods at gøre? Det er Martins beslutning.