Manglende pakke seddel, Postdk.

• Hej

Havde bestilt en pakke fra fashionwear.dk i lørdags. Via track and trace nummeret kan jeg se, at den nu er på det nærmeste posthus. Problemet er så, at jeg ikke har fået nogen afhentningseddel, eller hvad den hedder. I ved den lille seddel man afleverer, når man henter sin pakke.

Kan jeg bare gå ned i morgen med noget ID og track and trace nummeret og på den måde få pakken?

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• kan du sagtens men du skal formodentligt have ID med....men ring derned først og hør om de ved hvor den er og evt kan lægge den til side til dig...for kan være den er ude på en rute sammen med et bud...og så er det sq lidt dumt at stå nede på posthuset :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Du får nok sedlen i morgen.

Jeg tror at det er bedst IKKE at ringe dertil, når man så står der kan man finde på en undskylning og så "husk det nu til næste gang" og så den fin. Bare husk ID så.

:cheers:

• Jeg har før hentet pakker kun med sygesikringsbevis. Både fordi postmanden ikke altid er lige god til at smide en seddel, men så sandelig også på grund af min egen glemsomhed. :crazyeyes: