nogen der ved hvornår der kommer en demo til nfs pro street

nfs pro street
-
-
Originally posted by Rasmus_yamaha
nogen der ved hvornår der kommer en demo til nfs pro streetsikkert et måned før release, måske 2.
Hvis der ingen dato er på needforspeed.com så er der nok ikk rigtig nogen der ved det -
Originally posted by Carstone
sikkert et måned før release, måske 2.
Hvis der ingen dato er på needforspeed.com så er der nok ikk rigtig nogen der ved detdet behøver man ik at forvente har set at demoen først komme offenligt når gamet os gør nogen gange, det kan være lidt nederen...
-
det har du sku helt ret i. synes at NFS spillenede bliver mere og mere kedelig, der mangler osse en masse ting i forhold til Underground 1. du kan ikk få neonlys i Most Wanted
også vidre!
-
bare fordi at man ikke kan få neon lys gør det da ikk spillet kedeligt.
jeg kunne personligt gode lide most wanted da det er det nfs spil som er bedst lavet bare min mening.men underground 2 var også fedt.
-
Efter min mening, så har NFS Underground 2 været den største succes, da jeg ikke synes det blev for ensformet som i Most Wanted og i carbon. Spillene har alle været ok, men som i siger, så synes jeg der har manglet noget i alle sammen. I NFS underground 2 var der ikke politi med, det kom der i Most Wanted, men alligevel manglede Most Wanted noget som Underground havde osv.
-
nogen der ved hvornår pro street udkommer?
-
de snakker om at det udkommer den 22. november
-
Det er gået ned for den serie siden Hot Pursuit & Porche Challenge, giv os dog et spil ala Forza til Xbox.
-
Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
nogen der ved hvornår der kommer en demo til nfs pro streetder skulle komme en demo her imorgen http://gamereactor.net/nyheder/67231/Nyt+om+ProStreet%21/
-
Oprindeligt indlæg af gamlejesper
der skulle komme en demo her imorgen http://gamereactor.net/nyheder/67231/Nyt+om+ProStreet%21/
Det skal jeg da vist lige tjekke ud.
Glæder mig til at se hvad det er for noget -
den er kommet til ps3
hvis man altså bor i USA for playstation store har ikk åbnet den for EU endnu.. eller DK.. -
Prøvede demoen igår, kors det er ringe. Lige så ringe som de tidligere.