Argh !... Køleren på mit grafikkort er gået død !

Originally posted by sJQLUND
    Jeg har min gamle Profil fra min CPU køler (Nu har jeg fået SLK947U :D ) Måske skulle man prøve at smække den på engang, når det bedre kan 'betale' sig.. mit kort har trodsalt kostet 2800,- fra ny af :rolleyes:

Ja, det hjælper en del hvis kortet har 4 huller... Det har mit desværre ikke... Ellers kunne jeg jo bare tage en køler jeg har liggende... Men gider ikke bruge strips og de er sgu nok for tunge til at holde med lim... :rolleyes:

Originally posted by GrillRotten

Hm, ja, men tror ved nærmere eftertanke at det ikke er en holdbar løsning da den ikke kun med en passiv profil kan holde kortet ved en passende temp. Nu skal kortet kun lige køre til marts eller noget i den retning, men der er jo også et stykke tid, så det skal virke indtil da for ellers står jeg og skal bruge et gammelt MX440 kort jeg har liggende og vil sgu gerne undgå at skulle have nVidia-snot i min computer... :))

Om nVidia er snot kan vel diskuteres. Men jeg har da et ATI Rage 1280 Pro liggende du kan hente ved lejlighed, hvis du mener det er bedre. Det er med 16megs på... Smid en mail hvis du er interesseret 8o

Originally posted by Bauner
    Om nVidia er snot kan vel diskuteres. Men jeg har da et ATI Rage 1280 Pro liggende du kan hente ved lejlighed, hvis du mener det er bedre. Det er med 16megs på... Smid en mail hvis du er interesseret 8o

Iden jeg skriver det jeg vil skrive, så lad lige være med at grine ikke ? :)) ....

....
    .....
    ...... Der sidder et Hercules Terminator 128/3D (S3-Trio) i min gamle PII og det har været helt udemærket til det jeg har brugt den til... ;) ...

Jeg har også selv et Rage128 liggende oppe i skabet. Har aldrig nogensinde brugt det. Det var et jeg fik engang, men har aldrig fået taget det i brug. *G* Det er stort set NYT... Slå den. *G* :))