• Godaften

Tænkte at det kunne være sjovt at prøve at lave lidt film når man nu skulle på raid, så har investeret i Sony Vegas + fraps.

Havde desværre ikke noget lækkert frapset så det er kun et kill af Maiden.

Men siden det er min premiere som "Peter Jackson" vil jeg gerne have Jeres kommentar og råd til at gøre den bedre (og ikke kommentarer til at det kun er hende - havde ikke andet endnu :( )

http://files.filefront.com/aeo…p/;7693386;/fileinfo.html

• Okay, alt i alt en god film :D

Men her er lidt du evt kan forbedre, når du skal til at præsentere Maiden of Virtue, så står der "The Victim" og "Maiden of Virtue" for længe, du kan godt skifte videre lidt hurtigere, og under selve kampen, så kunne du måske flytte dig lidt så man fik en anden vinkel, men ellers et rigtig godt stykke arbejde, med Chi's point of view og The Stars, det var meget godt fundet på ;)

• Downloadet filmen, men når jeg prøver og åbne mappen skriver den:
    "Den ZIP-komprimerede mappe er ugyldig eller beskadiget."

Bare den her computer som er underlig?

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

• Det er en rigtig cool film.. der var kun 2 ting som jeg syntes der kunne være lavet anderledes, og det var at der måske var en lidt for lang intro... og kamera vinklen under selve kampen, det kunne godt være lavet sådan at man kunne se hele Maiden of Virtue og ikke kune fe skulderne og ned..

Men rigtig nice ellers =)

Originally posted by Awokeneyes
    Downloadet filmen, men når jeg prøver og åbne mappen skriver den:
    "Den ZIP-komprimerede mappe er ugyldig eller beskadiget."

Bare den her computer som er underlig?

En fejl under downloading... Bare download igen.. Skulle gerne virke ;)