Tekstanalyse?

• Hey Tweakere ;)..

Er der nogle, der kender en god side med analyseskemaer til forskellige teksttyper? Og evt. nogle der beskriver opbygningen af et essay og en kronik?
    Jeg har før brugt textanalyse.dk, men den er nu blevet et betalingssite, og jeg kan ikke få adgang før betaling er modtaget. Jeg skal bruge analyseskemaerne nu, så det går ikke rigtig :(..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Plejer at bruge Notenet hvis jeg mangler noget, der plejer at være hjælpsomme noter som jeg har haft stor glæde af :)

Det skal pointeres at det ikke er som studienet hvor man køber opgaver og sådan, det er udelukkende et site hvor man kan dele noter med hinanden fra alle mulige forskellige fag...Håber du kan bruge det til noget

Originally posted by D-Zs
    Plejer at bruge Notenet hvis jeg mangler noget, der plejer at være hjælpsomme noter som jeg har haft stor glæde af :)

Det skal pointeres at det ikke er som studienet hvor man køber opgaver og sådan, det er udelukkende et site hvor man kan dele noter med hinanden fra alle mulige forskellige fag...Håber du kan bruge det til noget

Notenet.dk virker rigtig god! De har rimelig mange noter på de fleste niveauer fra 9 og op :9xo