nyt surround sound

• Der er sikkert forskel på kvalitet, men min bror har nogle billige surround ting i stuen. De trådløse højtalere bag skal stadig bruge strøm som de får via en lille sort klods af en strømforsyning i stikkontakten - ikke smart synes jeg. Desuden er der for min smag alt for meget støj.
    Kunne forestille mig at pris og kvalitet hænger sammen - og hans var billige som sagt - men jeg ville ikke købe dem før du har hørt dem i en butik et sted - behøver jo ik købe dem der.

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

Originally posted by neiro
    Der er sikkert forskel på kvalitet, men min bror har nogle billige surround ting i stuen. De trådløse højtalere bag skal stadig bruge strøm som de får via en lille sort klods af en strømforsyning i stikkontakten - ikke smart synes jeg. Desuden er der for min smag alt for meget støj.
    Kunne forestille mig at pris og kvalitet hænger sammen - og hans var billige som sagt - men jeg ville ikke købe dem før du har hørt dem i en butik et sted - behøver jo ik købe dem der.

jeg har 2000,- til rådihed.. kender du nogen andre højtaler.. eller

• Z-5450 skulle spille fint nok, baghøjtalerne skal have strøm fra stikkontakt, så helt trådløse er det ikke.

Jeg har Z-5500 og det er de bedste højtalere jeg nogensinde har haft, de kan spille så højt jeg vil have dem, og har ikk turde skrue så højt op som de kan for vil ikk have smadret hørelsen, men fin og klar lyd igennem det hele. gav 2250 kr for mine i slutningen af december og de er ikk faldet nævneværdig i pris de sidste 1-2 år.

Regner med at Z-5450 skal spille på ca. samme måde

Håber du kunne bruge det.

• tror sku bare jeg køber Z-5500 ... er lednigerne lange?

• Jeg syns de er rigelig lange, men mit værrelse er heller ikk så fandens stort.. har et rod liggende bag min sub

Men højtallerne er lavet på den måde at man kan tage en hvilken som helst ledning og sætte dem fast, der er ikk specielle stik til :) er smart, for så hvis de ikk er lange nok skal man bare finde nogen som er

• ja, det syns jeg der er... kan godt lide advarslen der følger med.. at man skal holde alt elektronik 2 fod eller 60 cm væk fra subben pga den kraftige magnet.. og man skal ikk stille ting over på når man skruer højt op, for så falder det ned.. oplevede jeg med et glas vand :/

og man skal sørge for at have noget airflow ved bagenden af subben.. da den kan blive ret varm..