Due billede!

Originally posted by celfa

Delvist enig. Da jeg i ugens emne tog et billede af en begivenhed fx ;)

Celfa nu siger du at det ikke er godt teknisk, HELT FRA START KUNNE DU JO BARE HAVE SAGT HVAD DET VAR SOM JEG KUNNE GØRE BEDRE?! ELLER ER DET FOR MEGET FORLANGT? :boxed:
    Altså... suk! Syntes sgu at det er rystende, at det først skal komme lange henne i denne tråd. -_-
    Men okay tak, jeg vil blive rigtig glad celfa hvis du fortalte hvad det var som jeg kunne gøre bedre! ;)

Mvh. Flindt_DK

Originally posted by Flindt_DK

Celfa nu siger du at det ikke er godt teknisk, HELT FRA START KUNNE DU JO BARE HAVE SAGT HVAD DET VAR SOM JEG KUNNE GØRE BEDRE?! ELLER ER DET FOR MEGET FORLANGT? :boxed:
    Altså... suk! Syntes sgu at det er rystende, at det først skal komme lange henne i denne tråd. -_-
    Men okay tak, jeg vil blive rigtig glad celfa hvis du fortalte hvad det var som jeg kunne gøre bedre! ;)

Mvh. Flindt_DK

'

Lækker tone du ligger an, det giver sådan en dejlig stemning her på tweak :9xo

Medhensyn til lukker, blænde og iso er det korrekt. Jeg kan ikke lide beskærring og kompositionen. Der en anelse skygge på toppens af den hoved. Baggrunden er meget rodet. Træet er forstyrrende. Det skaber en styrtende linje, og det passer bare ikke ind.

Jeg ved godt du ikke kan bede fuglen om at flytte sig, men så kunne du vente med at tage billeder til den sad det rigtige sted.

Jeg kan heller ikke lide at du poster et billede 2 gange. Får den ikke kritik første gang, syntes folk enten det er for uinteressant, eller kan de ikke lide det.
    EDIT: Du kunne have oppet din tråd, hvis folk ikke havde haft tid.
    Fremover så venligst drop caps lock/shift. Jeg har ikke problemer med at læse.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Rettet en gang, sidst af celfa ().

• Regnede jeg heller ikke med at du havde problemer med at læse...
    Sorry var måske lidt opkørt der..
    Det er IKKE beskåret, og ja det kan godt være at det træ der er i vejen. Personligt syntes jeg ikke at man skal fuske sådan med billeder, jeg syntes at motivet skal være intakt, og ikke sådan noget clone haløj der i PS. Men det er jo heldigvis en smags sag.

EDIT - det er ikke skygge som er på fuglen... Da solen stod ind fra en anden vinkel, fuglen er bare mørkere i fjerene der

Mvh. Flindt_DK