• yo alle sammen...


    Har i lang tid tænkt på at købe en Vega 1636.!


    http://www.sddata.dk/index.php…=model&modelId=46_47#Mark (den til 10395 kr)


    men man kan vist vælge at købe den uden styreprogrammet (Vista Home Premium) så det vælger jeg så at gøre, og få så fat i xp home edition i stedet...men mit spørgsmål er så om denne computer vil være god til krævende spil? ;)... call of duty 2 er måske ikk lige frem det mest krævende spil...men sådanne spil og mere krævende...og ville jeg kunne være få uden at købe en ny bærbar om et par år!?


    Eller har i måske nogle alternativer? Den må helst ikk koste ret meget mere end 10000 kr! og det skal helst være kvali og gode spefikationer!...!o!...hehe... :D

  • Hejsa crunk-aint-dead og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Hardware og Tilbehør da det er her du skal finde hjælp til køb af nye computere - stationær som bærbar. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh
    Heidi