Hjælp, kølepasta? Haster...

  • HEj. Jeg er igang med at samle min computer for første gang. Nu sidder jeg med CPU og køler og skal montere det på motherboard. Følger der ikke kølepasta med sådan en boxed Intel E6600??? Der sidder sådan noget gråt fast noget på køleren, er det sådan noget pasta der bliver flydende og fordeler sig eller hvordan?


    hjælp mig hurtigt inden butikkerne lukker please...


    mvh.
    Michael

  • Ja, det grå stads som sidder på stockkøleren er kølepasta. Så du kan bare montere som den kommer.
    Dog kan du rede et par grader ved at købe noget AS5 i stedet ;)
    Edit: Damm, to slow

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().


  • Du er for vild Stubkier!!! I love you... Jeg gir en bajer hvis vi nogensinde skulle mødes...


    mvh.


    Michael



    PS. Jeg sidder med PCplanet i hånden, men der smører de pasta på alligevel... hvorfor nu det hvis der er pasta på køleren?


    Der står egentlig heller ikke noget om at smøre pasta på i brugsanvisningen til CPU og køler.

  • Quote

    Originally posted by Ciric
    Ja, det grå stads som sidder på stockkøleren er kølepasta. Så du kan bare montere som den kommer.
    Dog kan du rede et par grader ved at købe noget AS5 i stedet ;)
    Edit: Damm, to slow


    Jeg gir også en bajer til dig hvis vi nogensinde mødes!!! <3

  • Hvis der er forvejen sidder det der grå snaks på, så skal du ikke gøre andet end at sætte køleren på som der er vist i manualen.


    Du må sige til hvis der er andre problemer, så skal jeg, og de kloge hovede der herinde nok hjælpe.


    Hvor bor du - det kan jo være vi vælger at opsøge dig for at få den øl ;)

  • Hej igen.


    Så er systemet samlet og der var ikke rigtig flere forhindringer... tror jeg ;)


    Nu må vi se hvor stabilt det kører de næste par dage.


    Vista er dog noget anderledes end hvad jeg er vant til...


    mvh. Michael