frisør om lørdagen?

• Hej allesammen

Jeg står nu og har et "lille" problem. I morgen skal jeg have taget nogen billeder (der skulle bruges til noget kommercielt), og mit hår har brug for en tur forbi frisøren. Har desværre ikke haft tid til lige at droppe forbi frisøren de her par dage, men har stadig brug for en frisør.
    Spørgsmålet er så: arbejder frisører om lørdagen? Og hvor i København (eller gernei området af Holte, Lyngby o.l.) kan jeg få klippet mit hår inden kl. 11:00. Skal ikke være alt for dyrt, da det ikke skal være det helt store :D

håber I kan hjælpe mig :)

• altså, jeg er da blevet klippet om lørdagen før, men skal ikke kunne sige noget om de gør de i dit område, kommer nemlig selv lidt længere væk fra :P

• Jeg har ikke hørt om en frisør som holder lukket om lørdagen.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg har ikke hørt om en frisør som holder lukket om lørdagen.

så skulle du prøve nærum :D... arh, men ved ikke engang med sikkerhed om de har lukket om lørdagen. Men altså, hvis jeg ikke finder noget reelt noget, så må jeg bare satse på, at de har åbent :/

• Ved Langgade station i Valby ligger der en frisør næsten lige overfor udgangen af stationen. Det er billigt (120 kr sidst jeg var der), hurtigt og man behøver ikke bestille tid. Jeg mener de åbner kl 10 lørdag formiddag medmindre de har lavet noget om (det er nok ca 1½ år siden jeg har været der)

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• okay, har fundet ud af hvad jeg gør: vågner op kl. 09:00 og tager en tur forbi alle frisører i omegn... så må jeg bare håbe der er en, der er så venlig at hjælpe mig :D så må jeg også håbe, at de har åbent kl 09... :$