Vista allerede forældet!?

  • Quote

    Originally posted by Rolloboy
    Nu er det ikke fori jeg ved meget om det med PCer og jeg skifter da ikke så tit ud i det jeg har det er der ikke penge til men er levetiden på en pc ikke omkring 2 år for tiden mit mobo er 2 år og jeg kan ikke engang købe en cpu til det og nu kommer det der måske lyder lidt for retskaftent men så er det vel ikke den samme pc længrer hvis jeg skifter det ud og så skal man jo aligevel købe nyt os system til pcen ifølge ms i husker vel nok et windos til en pc man må ikke flytte det med og så kan det vel være ligegyldigt om det heder noget nyt.
    der er så selvfølig problemet med bugs og det men det er vel mere noget med at industrien er lidt råden på det område der er jo ikke nogle der ville købe en bil hvis den manglede et hjul eller bare gik ud for hver 100 km og lige skulle slukkes og startes igen.


    Rolloboy


    Du skal ikke købe en ny Windows bare fordi du skifter hardware.


    Quote

    Originally posted by DrEAz
    Jeg ved at med SP1 kommer også en fuldstændig ny kernel til Vista, så at sige hele fundamentet af styresystemet bliver lavet om.
    Det med Vienna ser da meget interessant ud, cool. :D


    Link?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Quote

    Originally posted by DrEAz


    Okay 'fuldstændig ny' er måske så meget sagt, men der bliver lavet meget af den om.
    Link: http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1931914,00.asp


    Det jeg har læst indtil videre på den side du linker til er ting som er i vista nu, ikke ting som kommer med SP1?


    Hvis der er et afsnit hvor der står hvad der kommer med SP1 kan du så ikke sakse det og paste det her?
    Så slipper dovne mig for at læse 10 tætskrevne sider :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr