Ny internet pc...

  • Hej alle,


    min far skal have en ny pc - den skal stort set ikke lave andet end at gå på nettet og spille 7-kabale.


    Jeg kunne jo købe en brugt, men et eller andet sted hælder jeg til at investere i en sådan lille billig en her. Hvad siger i? Er den ok, og skal jeg købe en WinXP home eller Vista Home til den (koster jo stort set det samme)


    Takker :cheers:

    Asus P5Q Pro - Core 2 Duo E6600 2,4 Ghz @ 3,4 Ghz
    Water Cool: XSPC X2O Kit - X2O VGA Block - Innovatek Special 10/8mm - EnzoTech BMR-C1 - Scythe S-Flex SFF21D
    2 X 2GB Corsair XMS2-DHX PC2-6400 800 mhz - Asus 9600GT 1Gb
    Hauppage MCE 150 - NorthQ 500S Giant Thunder
    80Gb Samsung SATA (System) - 2X400Gb Samsung SATA Raid (Data)
    Cooler Master Centurion 590 - MS Vista Home Premium 64-bit


  • Jeg vidste slet ikke man kunne få en helt computer til den pris!


    Men ihvertfald vil jeg mene at I skal købe XP da Vista kræver mere sovs end XP og derfor vil sløve systemet hvis det overhovedet kan køre på den.


    En anden mulighed er at kigge i tilbudsaviser fra Bilka o.lign. I får dem selvfølgelig nok ikke helt til den pris, men de har nogle rimelig gode tilbud i den billige ende.


    Jeg kender ikke lige forhandleren ved den computer du linker til, men hvis det er en dårlig forhandler kan det koste dyrt i den sidste ende.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • den du linker til er næsten overkill til internet og 7 kabale - men prisen er supergod... du skal dog regne med den larmer en del - til den pris er det næppe en støjsvag pc man får...