Så har jeg for første gang følt mig så røvrendt, at jeg har rettet henvendelse til kontant ;).. Nu må vi se, om der sker noget.. Til de nysgerrige er her meddelsen, jeg sendte til kontant..
Jeg "vandt" auktion på 1. stk pocketbike 11/12/06 på http://www.macca.dk.
Varen bliver ikke leveret før d. 07/1/07. Varen er DOA.
Jeg får tilsendt (brugte) dele (benzinfilter) til reparation, afsendes først 07/02/07.
Flere defekter viser sig. Jeg får tilsendt nye dele (fodstøtter samt tændrør), modtages først 11/03/07. Delene viser sig at være forkerte - på trods af, at jeg indsendte billeder af de korrekte dele. Jeg kontakter igen Macca og beder om nye dele. Efter at have sendt billedet (igen) udsendes nye dele, modtages 23/03/07. Fødstøtterne passer denne gang, men tændrøret er stadig det forkerte. Jeg beslutter selv at købe et nyt tændrør. Efter montering viser det sig, at benzintanken også er utæt. Jeg kontakter igen Macca og foreslår at ophæve købet. De afviser det blankt, men foreslår at sende mig et nyt produkt. Jeg accepterer.
Jeg modtager det nye produkt 03/05/07. Det nye produkt er også defekt, men jeg udskifter med dele fra det gamle produkt og opnår herved et funktionelt produkt. Efter en prøvetur viser det sig, at benzintanken (som er lavet af plasic) er placeret lige ovenpå udstødningsrøret. Derfor smelter tanken under kørsel og benzinen løber ud på det varme udstødningsrør.
Macca nægter at hjælpe mig, før jeg har oprettet (endnu) en RMA-sag 08/05/07. Jeg forsøger gentagne gange i flere dage at oprette en RMA-sag, men det er ikke muligt, hjemmesiden giver serverfejl. Jeg forsøger at kontakte Macca for at informere om det ikke funktionelle RMA-system 24/05/07.
.. er det ikke LIDT unfair?