Min første henvendelse til Kontant

• Så har jeg for første gang følt mig så røvrendt, at jeg har rettet henvendelse til kontant ;).. Nu må vi se, om der sker noget.. Til de nysgerrige er her meddelsen, jeg sendte til kontant..

Jeg "vandt" auktion på 1. stk pocketbike 11/12/06 på http://www.macca.dk.
    Varen bliver ikke leveret før d. 07/1/07. Varen er DOA.
    Jeg får tilsendt (brugte) dele (benzinfilter) til reparation, afsendes først 07/02/07.
    Flere defekter viser sig. Jeg får tilsendt nye dele (fodstøtter samt tændrør), modtages først 11/03/07. Delene viser sig at være forkerte - på trods af, at jeg indsendte billeder af de korrekte dele. Jeg kontakter igen Macca og beder om nye dele. Efter at have sendt billedet (igen) udsendes nye dele, modtages 23/03/07. Fødstøtterne passer denne gang, men tændrøret er stadig det forkerte. Jeg beslutter selv at købe et nyt tændrør. Efter montering viser det sig, at benzintanken også er utæt. Jeg kontakter igen Macca og foreslår at ophæve købet. De afviser det blankt, men foreslår at sende mig et nyt produkt. Jeg accepterer.
    Jeg modtager det nye produkt 03/05/07. Det nye produkt er også defekt, men jeg udskifter med dele fra det gamle produkt og opnår herved et funktionelt produkt. Efter en prøvetur viser det sig, at benzintanken (som er lavet af plasic) er placeret lige ovenpå udstødningsrøret. Derfor smelter tanken under kørsel og benzinen løber ud på det varme udstødningsrør.
    Macca nægter at hjælpe mig, før jeg har oprettet (endnu) en RMA-sag 08/05/07. Jeg forsøger gentagne gange i flere dage at oprette en RMA-sag, men det er ikke muligt, hjemmesiden giver serverfejl. Jeg forsøger at kontakte Macca for at informere om det ikke funktionelle RMA-system 24/05/07.

.. er det ikke LIDT unfair? :rolleyes:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Dare_Devil
    Efter en prøvetur viser det sig, at benzintanken (som er lavet af plasic) er placeret lige ovenpå udstødningsrøret. Derfor smelter tanken under kørsel og benzinen løber ud på det varme udstødningsrør.

For satan da.. :ohmy: :boxed: ..lyder ellers uheldigt - og jo, LIDT unfair :rolleyes:

Originally posted by xt0m

For satan da.. :ohmy: :boxed: ..lyder ellers uheldigt - og jo, LIDT unfair :rolleyes:

Hehe, det var rimelig fucked :ph34r:... Er rimelig glad for jeg opdagede det, inden der gik ild i skidtet.. :pokey:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Hehe, det var rimelig fucked :ph34r:... Er rimelig glad for jeg opdagede det, inden der gik ild i skidtet.. :pokey:

Ja, den kunne være endt meget galt og er en ALVORLIG sikkerhedsbrist.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Hey..

jeg har aldrig haft problemer med macca?
    en gang hvor et crosser dæk var lidt skævt og vi fik bare et nyt..

jeg og min far kan kun sige :9xo for macca vi har købt en del ting der uden problemer

Tun

• Nice ;).. Generelt plejer der heller ikke at være problemer, før tingene går i stykker.. Men lækkert, at de fiksede det for dig :)

Originally posted by Mikkel
    Den sag bør Kontant da kraftigt overveje at have med i et program, det er jo totalt vanvid! :rolleyes:

Jeg tror ikke Kontant tager sig af sager hvis det er enkeltstående tilfælde. Hvis der er mange der skriver ind med klager over et firma er chancerne langt større.

Jeg vil mene at man nok skal have fat i Taskforce hvis det kun er enkelte kunder der har problemer.

Men det kunne da være en god ide for Dare Devil evt at søge på nettet for at se om der er andre der har haft problemer.

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Det er jo sygt dårligt service det der, det burde kontant virkelig tage et kig på.
    Det er jo mega farligt at benzintanken er af plastik og det så ryger ud på et varmt udstødsningsrør, det kunne jo være blevet antændt 8o

Originally posted by Prectar
    Det er jo sygt dårligt service det der, det burde kontant virkelig tage et kig på.
    Det er jo mega farligt at benzintanken er af plastik og det så ryger ud på et varmt udstødsningsrør, det kunne jo være blevet antændt 8o

Ja, havde også ret nøjeren på :P.. Det var heldigt, at jeg stoppede tide.. :).. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at der sker noget, men mange bække små - er der andre henvendelser, så kan det jo være, at der sker et eller andet.. ;)

• Ville det ikke være en bedre ide at indbringe sagen for forbrugerklagenævnet. Det koster et beløb som man får igen hvis man vinder sagen.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

Rettet en gang, sidst af Lahnet ().

Ja, havde også ret nøjeren på :P.. Det var heldigt, at jeg stoppede tide.. :).. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at der sker noget, men mange bække små - er der andre henvendelser, så kan det jo være, at der sker et eller andet.. ;)

Det må vi da håbe :roller:

• Jeg har nu selv to dårlige oplevelser med Macca, hvis ikke jeg hører fra dem inden 2 dage henvender jeg mig måske også til KONTANT, kan ikke rigtig se om du har fået noget ud af det.

Originally posted by Ingrid
    Jeg har nu selv to dårlige oplevelser med Macca, hvis ikke jeg hører fra dem inden 2 dage henvender jeg mig måske også til KONTANT, kan ikke rigtig se om du har fået noget ud af det.

Kig på hvornår sidste post er skrevet en anden gang - det er ikk velset på nogen online forums at hive en gammel tråd op... den her er vel godt 20 dage...

Bare lige til en anden gang...;)

Og velkommen til tweak da...

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

Originally posted by Ingrid
    Jeg har nu selv to dårlige oplevelser med Macca, hvis ikke jeg hører fra dem inden 2 dage henvender jeg mig måske også til KONTANT, kan ikke rigtig se om du har fået noget ud af det.

Ja, har ihvertfald ikke fået noget ud af det endnu :)