• Hej. Jeg har lige købt et asus 8600GTS. Men mit dualview virker ikke optimalt. Kan ikke få det til automatisk at spille film i fuld skærm på tv'et, når jeg starter en film på pc'en... Kunne mit gamle kort!
    Nogen der kan hjælpe?

  • ved ik om jeg har forstået rigtigt - men du har sat dualview til 2 skærme/tv ved siden af hinanden, med 'bundlinien' kun på den ene skærm, rigtig?
    og så kan du ikke afspille video på den ene i fuldskærm? er billedet bare sort, eller hvad er problemet? hvis det er sort, er det fordi du bruger et eller andet gammelt afspiller program der kører overlay mapping - skift til wmv9 og problemet er løst - eller skift primær skærm....
    Og er der noget andet galt, så fortæl hvad.



    ps. mit 8800 kører fint med 2 fladskærme, også selvom jeg har media player classic til at køre film i fuld skærm på den ene og mirc på den anden - kan do ikke tage focus fra media player uden den går i window mode, men sådan er programmet jo bygget.

    MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.