Nogen der kender en fishing macro der virker?
Tænkte på noget i stil med:
Kast linen ud
Vent 28-30 sec
Autoloot
Dem jeg har fundet på google virker nemlig ikke mere, nogen der kender en der gør?
Nogen der kender en fishing macro der virker?
Tænkte på noget i stil med:
Kast linen ud
Vent 28-30 sec
Autoloot
Dem jeg har fundet på google virker nemlig ikke mere, nogen der kender en der gør?
hmm kender ikke lige en macro som gør det.. Er også rimelig sikker på at blizzard ikke vil bryde sig om det fordi den macro jo vil fiske for dig. Og det plejer de vist ikke at bryde sig om. for der er jo ikke langt til de "fishing bots" eller hvad de nu hedder som bare fisker for dig.
Jeg ved bare at de var/er lovlige, da man jo skal bruge den hver gang man vil kaste linen ud igen. Der har også været en macro der virkede men den kan vist ikke laves mere pga. blizz har fjernet /autoloot eller hvad den hed
Jeg tror altså ikke på det er lovligt at have et mod/macro/bot w/e til at loote for dig, det er netop udfordringen ved at fiske, at man skal vente på fisken bider på krogen.
Det er ikk en macro, det er et script du leder efter Og det er ulovligt og bruge.
Pga. det går ind under "Bot". Den kaster selv linen ud, holder musen over bubblen, og
trykker på bubblen når en fisk bider på +loot, og så starter den forfra.
gir awokeneyes fuldstændig ret... mener heller ikke det er muligt at smide en "delay" ind i macro's
Og hvis du endelig finder sådan et script, KAN du blive reportet for det.
Og for det andet, kommer det ikk til og virker efter næste patch
http://wow-en.curse-gaming.com…tradeskill/fishing-buddy/
Skulle være den bedste fiske addon. Men ved det ikke selv 100%, hader at fiske
Et fiske addOn? Omg, folk tænker da også på alt! Det skal testes når jeg kommer hjem!
QuoteOriginally posted by Awokeneyes
Et fiske addOn? Omg, folk tænker da også på alt! Det skal testes når jeg kommer hjem!
Der er addon til alt
QuoteOriginally posted by Bllets
Der er addon til alt
Regnet ikk lige at der var addOn(s) til fishing
QuoteOriginally posted by Vorsaa
gir awokeneyes fuldstændig ret... mener heller ikke det er muligt at smide en "delay" ind i macro's
Det med delay var muligt engang
Meeko
<Dark Order>
Hakkar EU <----- er det ikke en Spansk server ?
Troed sådan set ikke at Dark Order ville havde folk ind som ikke var fra Spanien ? (el. italien måske)
Anyway..
Det er en macro der hedder WOW-Glider, virker super til fiskeri.
det bruges dog også til at auto lvl med, og pt ligger Blizzard hvist i retsag med firmaet back Glider.
Hvis Blizzard vinder kan det være de for en udskrift over alle Glider køberne. Og dermed kan Blizzard Banne en del.
Hvertfald ikke lovligt ifølge Blizzard, men det virker.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Trine
Meeko
<Dark Order>
Troed sådan set ikke at Dark Order ville havde folk ind som ikke var fra Spanien ? (el. italien måske)
Anyway..
det bruges dog også til at auto lvl med, og pt ligger Blizzard hvist i retsag med firmaet back Glider.
Hvis Blizzard vinder kan det være de for en udskrift over alle Glider køberne. Og dermed kan Blizzard Banne en del.
Vil råde folk til IKKE at bruge glider, da hvis blizzard finder eller vinder retsagen, så er du toast.
Fishing buddy er godt nok. Så længe det ikke for din account banned
QuoteOriginally posted by Bllets
Vil råde folk til IKKE at bruge glider, da hvis blizzard finder eller vinder retsagen, så er du toast.
Fishing buddy er godt nok. Så længe det ikke for din account banned
Enig! Hvis de vinder, VIL man blive toasted!
Og Fishing Buddy er fint!
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Trine
Meeko
<Dark Order>
Anyway..
Hakkar er ikke italiensk nej, men mange italienere der. Rigtig mange.
Dark Order er ikke Italiensk. Internationalt. Raiding, Teamspeak osv er engelsk.
Nej jeg har ikke tænkt mig at bruge et ulovligt program for at traine fishing. En macro er lovlig, Wowglider er ikke.
Men nu her i 2.10 er fishing tiden sat ned fra 30 sec til 20 sec så nu er det slet ikke slemt at fiske mere. er også næsten nået 375 nu.
Du kan bruge en fishing bot, altså en bot, det er dog imod reglerne, da du ikke må bruge tredjeparts programmer, men ellers kan du ikke rigitgt gøre andet.
Jeg vil forslå bot'ten. "Iwana" til jobbet, hvis du vil bruge fishing bot. Og så hide den som ts server.