Hey, geeks
Efter næsten et års pause med at spille WoW overvejer jeg at begynde igen. Jeg har fulgt meget med rundt på wow forums, og det er simpelthen for lokkende! Jeg må bukke under, og efter at jeg er begyndt at drømme om WoW næsten hver nat, så må jeg altså starte igen.
Min 60 warrior med godt gear DPS og tank gear står i IF @ Stormreaver, men jeg ved ikke, om jeg vil spille på det realm mere. Jeg har mange gode venner fra realmet, men jeg tror hellere, at jeg vil spille på et low pop realm og så dinge 70 der og evt. starte min egen guild op. Har I nogle gode råd til, hvilket realm jeg skulle rerolle til? Mange danskere ville være et stort plus. Den skal helst ikke være fuldstændig fyldt med 70'ere ligesom Stormreaver er. BG queues skal IKKE være lange! Jeg fatter det ikke, men selv efter der kom crossrealm PvP, var køen på stormreaver bare altid mega lang. altid 20+ mins til wsg, 40+ mins til AB og min. en time til AV.
Jeg har tænkt mig at dinge 70 asap når jeg har begyndt - nogle folk, som kan give mig et par råd? Hvor skal jeg søge hen, hvilke instances skal jeg gå i, og hvilket gear skal jeg have fra hvor`? Jeg er NE warrior forresten, og jeg tager WoW meget seriøst.. Gjorde jeg i hvert fald den gang Regner med at søge efter et godt guild, nogle som mangler en meget engageret warrior? Ej, nu må jeg se, når jeg lige dinger 70 og får samlet noget bedre gear.
Tak på forhånd!
Mvh
RuneB