S: Creative Zen Vision:M og I-Trigue 3330

  • **SÆLGES**


    Ja, jeg sælger en Creative MP3 afspiller.


    Det er en Creative Zen Vision M i sort.
    Den har 30GB plads, og kan afspille div. formater af videoer.
    OBS: Creative har selv et program med, der kan converte filerne.


    Standen på afspilleren er okay. Skærmen har 3 små ridser der kan ses selvom der er lys i skærmen men dog ikke særlig tydeligt. De er ca 2-5 mm. lange. Ellers har skærmen bogle andre ridser, man kan se når lyset i skærmen er slukket.


    http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=230704


    Derudover, da jeg købte den, fik jeg et Creative I-Trigue 3330 højtaller sæt med i prisen. Dette følger også med i prisen på MP3'en. Det spiller rigtig godt, og passer lige til et værelse, eller kontor hvis man ønsker det.


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=159512


    Grunden til salg er ønske om et nyt anlæg og tøj.


    Der er ikke kvittering på nogle af delene, da de er købt brugt. Men skriver gerne en erklæring om at intet er stjålet. Desuden mistede jeg en Transformer agtig dims til MP3'en som Creative erstattede uden problemer, da de fik serienummeret på MP3'en. Dvs. de yder gerne en form for garanti. Begge er lidt under 1 år.


    Bare byd løs, så ser jeg på det.


    Billeder kommer op senere.

  • jeg vil stadig byde 800 pp for mp3 afspilleren, men jeg skal have svar på om jeg kan købe den. inden i aften ellers trækker jeg mit bud


    men du får ikke over 50% af nypris for en brugt ting

  • Well, det er hardware der køre de priser. Den her MP3 har ligget i fast pris i lang tid, og den bliver også solgt for mere end 800kr. Den her MP3 kan ikke sammenlignes med andre MP3'er da den her har ligget i en fast pris hele tiden.


    Du må gerne lige smide mig et link til hvor du har set den her ryge til 800?


    Den har trods alt radio indbygget bl.a. som man skal betale ekstra for at få til en Ipod Video.

  • men nu er jeg ligeglad med hvad den bliver solgt for. men jeg trækker mit bud, for jeg syntes 1000kr for den mp3 afspiller er for meget, når den er ridset i display og 1 år gammel.
    og når den kun koster 1600 fra ny.

  • Den koster 1700kr. Men ridserne sidder ikke midt på skærmen, den de går fra hjørnet og 2mm ind i skærmen ca. dvs. det er kun i hjørnet det ser anderledes ud.


    Og du kan jo ikke være ligeglad med hvad de bliver solgt for. Du kan jo heller ikke købe en brugt scooter til 4000kr. hvis kursen for en er på 6000kr. medmindre, at den er totalskadet selvf. men at kalde min MP3 for totalskadet er nok lidt skudt i hovedet.


    OBS: Billeder skulle gerne komme op i aften :)