ortopæd såler

• ja måske ikke det rigtige sted at spørge..

men jeg er blevet fortalt af lægen at jeg skulle nok skaffe mig nogle specielle såler..
    og det går jeg ud fra man for af en ortopæd(fik jeg i hvert fald fortalt).
    Men ved ikke hvor jeg finder sådan en butik / læge som kan lave mig nogle specielle såler som ikke koster et ondt år..

skal man eventuelt få en henvisning fra lægen? så man spare lidt penge eller hvordan?
    men jeg ved sku nada om dette..
    håber nogle kan give lidt hjælp da..
    på forhånd tak.

• Jeg ved det godt nok heller ikke lige, men prøv evt at spørge på apoteket eller en helsebutik. Og så selvfølgelig din læge!

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Såler kan da ikke koste det vilde...tror det er noget andet hvis man skal have lavet sko eller Forrest Gump skinner til sine ben....men du er da nødt til at kontakte en ortopæd hvis han skal lave dem....normalt kan man jo bare købe dem i en skobutik til en 50-80 kroner.

• Hvorfor spørger du ikke bare din læge?

• Min mor bruger også specielle såler efter mange års hårdt arbejde, og hun har fået at vide af sin læge at http://www.sahva.dk/ er en af de bedste forhandlere, dog ikke den billigste.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• altså hvis du skal have en speciel formstøbt slå koster det kassen, en af mine venner har det og ved han gav små 2K for det :S men det er også lavet så den ene er noget højere end den anden osv så der er perfekt støtte :D men altså kontakt lægen :P han ved det og kan da lave en henvisning eller lign.