• Nu så jeg jo henriks flotte billeder af fluer og da jeg var på besøg ved mine forældre i dag sad der lige en på en sten jeg spurtede ud i bilen og hentede kameraet og fik mig et closeup fik skudt to skud inden den var væk igen :( Det blev nu helt godt det nedenstående imo :)

[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/mors_have_macro_0023.jpg]

Fik også lige øje på dem her...

[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/mors_have_macro_0061.jpg]

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Flotte billeder, det med fluen er bedst flot blå farve den har, men den trænger da til at få klippet skægget, står også rigtig skarp. :)

Det med de 2 biller eller hvad det er, er det lidt svært at se focus på, det er lidt forstyrene synes jeg.

Bytter du ikke lige om på "sk" når du skal skrive Henriks. :D

Originally posted by |Henrik|
    Flotte billeder, det med fluen er bedst flot blå farve den har, men den trænger da til at få klippet skægget, står også rigtig skarp. :)

Det med de 2 biller eller hvad det er, er det lidt svært at se focus på, det er lidt forstyrene synes jeg.

Bytter du ikke lige om på "sk" når du skal skrive Henriks. :D

Jeg er helt enig fluen er klart bedst de andre bevægede sig pænt meget i betragtning af hvad de lavede og som det også kan ses er dybdeskarpheden ikke så stor.

Nu ikke så pernytten med sk vs. ks :D

• De er taget med Canon EOS 20D og en Sigma 150mm macro.

At købe sådan en optik er måske lige at give den rigeligt som begynder da den er temmelig dyr og er specielt egnet til macro foto.

• Super nice skud ;)
    Lækker skarphed.

Men jeg kan ikke se dit billede nr. 2.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2