Hak i spil (en gang imellem)

  • Jeg har lige haft min comp formateret (endelig)... efter den har kørt af lort til i et stykke tid... men ikk i spil, hvor den har kørt helt fint... (uden at hakke af nogen grund ud over jeg laver et eller andet fusk imens).... (havde ikk de nye graffikkort drivere her)


    Men efter jeg har formateret bestemte jeg mig for at spille newerwinter nights igen... (herligt spil)... og efter et stykke tid begyndte det at hakke... ikk generelt... men engang imellem hver 10sec står den bare stille i 2-4sec's og så kommer den igen... jeg troede der var noget galt med spillet så jeg opdaterede... stadig samme problem... da jeg så en artikkel om en gut der havde lavet en video om Americans Army Ops. bestemte jeg mig for at spille det igen... og samme problem... ka godt nok ikk patche denne her gang da det jo er den nyeste version jeg har hentet.... (og bruger de nyeste graffikkort drivere den her gang)...


    Nogen der ved hvad det ka være... ? lidt hjælp tak... !


    Det er sq noget seriøst pis at det hakker hvert 5sec pga et eller andet lort...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

    Rettet en gang, sidst af Ostehaps ().

  • Har godt nok skrevet spil: NewerWinter Nights og Americas Army Ops. ... har godt nok ikk prøvet så mange andre spil siden jeg har formateret...


    og min comp er en:
    AMD Athlon 2400+
    512MB pc 2700 ram
    Daytona Gforce 4 Ti4200...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Mennesker... HALLO... der må sq da være nogen der ved noget... !!!!!!!!

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • kør med de nyeste... (gjorde jeg ikke før jeg formaterede.... ka ikk lige huske hvilke drivere jeg kørte med der...



    EDIT: har siddet og prøvet flere spil igennem nu også... (incl. BF1942 og Halo)... og der er akurat samme problem i begge spil (godt nok ikke så meget i BF som i Halo)... com'on gutter... der må være noget der ved noget...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

    Rettet en gang, sidst af Ostehaps ().

  • Det kan også være andet end drivere.
    Det kan være et eller andet lille dumt prg, der kører i
    baggrunden f.eks en viruskiller og andet som opdaterer
    og halter din maskine. Er næsten umuligt at sige
    konkret hvad det er, medmindre man lige har haft
    nøjagtigt samme problem selv.