V/S/B: HP Bærbar med vista

  • Hej..
    Jeg vil gerne have vurderet denne svend da jeg overvejer at sælge.
    Det er en
    HP Pavilion dv9045ea Media Center
    Med følgende specs:
    http://h10025.www1.hp.com/ewfr…=en&jumpid=reg_R1002_USEN


    Der er Media Center 2005 på recovery. Både på harddisk og har den også brændt ud på skive.
    Derudover har jeg Windows Vista Home premium samt HP vista drivere liggende på CD og klar til indstallering.


    Jeg har desuden en Bjørn Borg skuldertaske der passer til 17" bærbar samt et beskyttelses itui til 17" også.


    Alt org. Emb. og kvit kan fremskafffes (Har den ikke selv da det er en gave)


    Den er fra slut December..


    Hvor meget vil sådanne en kunne indbringe.


    Sælger da jeg skal bruge stationær spille maskine. :0)

  • Svært at sige , kommer an på hvor den sælges .Jeg har lige købt en tilsvarende Hp dv 9311 med 2 gb ram og 120 Mb harddisk og 7600 Gt 17" WXGA Samme cpu og Vista til 7000 Kr i sidste i sidste uge til min datter .
    Det skal også siges at det er en billig pris da vi har været på jagt i langt tid . Så en pris på en 6000 6500 Kr er vel prisen vil jeg tro .
    Den pris ville jeg da nok gerne have givet hvis jeg stod og skulle bruge en bærbar i morgen .
    Men du skal nok ikke vente længe da prisen er faldende på bærbare med 7600 gpu grafik i øjeblikket .
    Kan dog se at den pris som vi har givet er en meget forvorabel pris , men ikke en unormal pris fra det sted som vi har købt .
    Jeg vil vove den påstand at der er ikke andre steder i landet der kan matshe de priser især Hp sælges for det pågældende sted .
    Som ny ses der da stadig priser på 8000 9000 Kr andre steder for en model som din .
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=361646


    Så prøv evt at sætte den til salg på den blå avis med en minste pris på startende 7000 Kr .


    Det er ellers en rigtig lækker bærbar de serie hp laver med 17 skærm og rimelig hurtig grafik .

    Bundkort: Asus M5A99X
    Chipset: 90X/SB950
    Processor: AMD, FX 8320 - 32° idle, 60° load
    Grafikkort: AMD, Asus R9 280X DirectCU II TOP
    Hukommelse: 4*2 Gb Ripjaws 1600 Mhz Cl 7-8-7-24
    Harddisk: SSD Kingston 120 Gb + Seagate Barracuda Green 2TB GB
    Strømforsyning: XFX CORE EDI 650 W


    Win 8,1 Pro 64 bit


    Club 3 D 7950 til salg kom med bud

  • Er også selv ekstrem glad for den, men skal nu til at have stationær istedet..


    Måske vil der være bedre muligheder i at bytte min bærbare til stationær..


    Bud er velkommene

  • Ja hvis i begge kan blive enige om ombuytningsprisen . Hvis du kan nøjes med et hurtigt Amd Dualcore system med et hurtigt direkx 9 grafikort som et 7900 Gtx eller 1950 xtx bare et forslag . Da jeg umilbart vil tro at der er en del som gerne vil have deres stationær Amd system med et hurtigt grafikkort byttet ud med Core Due 2 Og et 8800 Gts Gtx ( Direkx 10 )
    Sådanne maskinner er jo som sådan ganske gode men svære at få en god pris for . Og en hel del står jo også gerne og vil købe en bærbar , som de også en gang imellem kan spille lidt på .


    Men det behøver jo ikke være et hurtigt grafikort der følger med , så kan du jo evt selv købe et 8800 gts eller et 8600 gts alt efter behob .


    Men en ting er sikker du skal have penge på lommen i en sådan byttehandel .


    Prøv evt at oprette en tråd .


    Jeg vil dog stadig tro at du i den blå avis kan sælge din bærbare men så skal prisen være minst 6500 Kr , det vil jeg synes den kan inbringe . Eller sagt på en anden måde mindre må den ikke sælges for .


    Så en god byttehandel er jo nok det bedste så . Men her er der jo så en del ting at tage højde for , angående garenti på den stationære som du evt bytter med .

    Bundkort: Asus M5A99X
    Chipset: 90X/SB950
    Processor: AMD, FX 8320 - 32° idle, 60° load
    Grafikkort: AMD, Asus R9 280X DirectCU II TOP
    Hukommelse: 4*2 Gb Ripjaws 1600 Mhz Cl 7-8-7-24
    Harddisk: SSD Kingston 120 Gb + Seagate Barracuda Green 2TB GB
    Strømforsyning: XFX CORE EDI 650 W


    Win 8,1 Pro 64 bit


    Club 3 D 7950 til salg kom med bud

  • Jeg kunne da muligvis være interesseret i, at bytte min stationær væk til en bærbar.


    Det drejer sig om følgende.


    AMD x2 3800+
    Geforce 7900GT
    2x 1gb G. Skill PC4200
    200GB sata2 harddisk
    400w NorthQ PSU
    Sølv Soprano Kabinet Medium
    Sølv NEC dvd double layer brænder
    Audigy LS lydkort



    Der er kvittering på det hele.


    Kan kontaktes på flg. email: s0ad25@hotmail.com


  • Har sendt dig en pm

    Bundkort: Asus M5A99X
    Chipset: 90X/SB950
    Processor: AMD, FX 8320 - 32° idle, 60° load
    Grafikkort: AMD, Asus R9 280X DirectCU II TOP
    Hukommelse: 4*2 Gb Ripjaws 1600 Mhz Cl 7-8-7-24
    Harddisk: SSD Kingston 120 Gb + Seagate Barracuda Green 2TB GB
    Strømforsyning: XFX CORE EDI 650 W


    Win 8,1 Pro 64 bit


    Club 3 D 7950 til salg kom med bud