Angående stofanet!!!

  • Nogen der ved om man kan få ubegrænset internet med stofanet??? 8o


    Har hørt fra min fætter at han kendte en som havde ubegrænset internet med stofanet, men det ved jeg ikke lige noget om.... Jeg har stofanet flexrate med op til 5000 mb. om måneden, jeg kan bruge for 300 kr., men jeg har aldrig hørt før om man kan få ubegrænset internet adgang med stofanet....


    Så vil jeg lige høre om der er nogen af jer som kender/ved noget til det????

  • man kan få ubegrænset download men det koster mener de vil have 10 øre pr mb.


    også begynder det et blive lidt dyrt lol


    men du kan se mere om det på derres hjemmeside.

  • taget fra stofas hjemmeside


    Betal efter forbrug
    Prisen starter ved 50 kr. om måneden, for trafik der svarer til 50 MB, hvilket i gennemsnit svarer til seks timers surfing på internettet. Har du brug for mere, betaler du 1 kr. pr. MB, indtil du når grænsen på 300 kr. For 300 kr. kan du frit bruge op til 5000 MB, uden at det koster dig én krone mere.


    Hvis 5000 MB ikke er nok, kan du vælge at sætte din forbrugsgrænse lidt højere og betale 10 øre pr. MB for yderligere forbrug.


    Kun ganske få procent af StofaNet bredbånds kunder når nogensinde op på 5000 MB, så i realiteten får du dækket din adgang til internettet for mellem 50 og 300 kr. om måneden.

  • Du kan få et stofa flatrate abbonement:


    FlatRate er en abonnementform, hvor du kan bruge internettet, så meget du vil for en fast pris på 299 kr./md. Dermed kan du hente al den mængde data du vil, uden at betale ekstra. Hastigheden er op til 256/128 Kbit/s, men har du brug for en højere hastighed kan du vælge et FlatRate abonnement med en hastighed på op til 512/128 Kbit/s for 425 kr./md.


    taget fra denne side: http://www.stofa.dk/showpage.p…parentid=4&subparentid=51


    Stofa flexrate er omkring 1024/312 kbit/s, så det er noget langsommere desværre.

  • Ja det er klart blevet mere stabilt siden jeg fik det for et par år siden, men det kunne nærmest heller ikke blive værre, man kunne være uden forbindelse i dage ad gangen.


    Nu er jeg typisk uden forbindelse max 1-3 timer om måneden, jeg syntes der for meget, men tilgengæld er hastigheden fin når det virker, kan næster altid downloade med op til 120 kb/s.

  • jeg havde stofa lige da det kom til århus damn dengang var det godt
    altid over 130 kb/s ned og fri download
    dengang betalte man for den tid man var online
    og det var billigt :)


    så begyndte de at lave en masse om og hastigheden faldt og det blev vildt ustabil så jeg skiftede til adsl.


    men jeg står og skal flytte snart og vil ikke have fastnet tlf og det skal man jo for at have adsl LOL


    ville svare til at man går i netto for at købe en liter mælk men det kan man kun hvis man køber ½ liter fløde også LOL


  • Arghh det downloader nu skam meget godt.... fordi når jeg downloader plejer den at downloade med 73 kb/s.. så det er vel meget fint ;)



  • Ja det var billigt dengang og hastigheden var også hurtigere, det har du ret i ;) .... men nu som du siger at det er blevet ustabilt er også rigtig.... og det mest irreterende er at når den er nede, så skal man vente i et godt stykke tid før at den kommer op og kører igen...