V: Hele min spand

  • Hey..


    Jeg overvejer at droppe stationær for et lille stykke tid, og så anskaffe mig en bærbar der kan game istedet.


    Lige i første omgang er dette kun en vurdering, men har du et bud til samlet, så kom med det.


    Tingene som sælges hvis det er bliver:
    ----------------------------------------------------
    Core 2 Duo E6600 - Med kasse, kvittering. Noctua U12F er monteret med 8dB Noctua fans


    Asus P5N-E SLI - Sprit nyt - Ikke kommet hjem fra RMA endnu.


    2x 1Gb OCZ Flex XLC PC6400 CL3 - Dualchannel kit. Skal lige et smut forbi OCZ og blive byttet da jeg kom til at ødelægge dem. Clocker sindssygt, formentlig nogen af de hurtigste her på siden.


    74Gb Raptor - Ikke så meget at sige.. Et par år gammel


    Asus GeForce 7900GTX - Kører som en drøm.


    Antec NEO HE430W PSU - Lige kommet idag efter en RMA sag. Modulær..


    Lian Li PC-101B - Fejler intet, og alt er med.


    2stk ældre optiske drev, det ene er DVD/CD-ROM RW combo.


    Gammel Vantec Nexus 4 kanals fan-controller
    ----------------------------------------------------


    CPU, bundkort, ram og PSU er under 2mdr gamle.
    Gfx er ca 8mdr, og Raptor er et par år, men er dækket af WD's egen garanti frem til 2010


    Jeg har embelage, kvitteringer osv. til hele bunken, og alt er i den aller fineste stand.


    Hvad burde dette kunne indbringe hvis det var?


    Og kig ikke i signatur, nogen af delene derfra er lovet væk hvis jeg sælger, derfor er de ikke nævnt :)

  • Core 2 Duo E6600 900 kr


    Køler 200 kr


    Asus P5N-E SLI 400 kr


    2x 1Gb OCZ Flex XLC PC6400 CL3 1000 kr ( ved det ikke helt )

    74Gb Raptor 500 kr


    Asus GeForce 7900GTX 1500 kr


    Antec NEO HE430W PSU 300 kr


    Lian Li PC-101B 500 kr


    2stk ældre optiske drev 100 kr


    Gammel Vantec Nexus 4 kanals fan-controller 100 kr


    i alt 5000 kr

  • Hvis du ud fra dine priser beregner rammene til at skulle indbringe 500,- så smadre jeg dem da hellere med en hammer..


    Jeg gav 2300,- for dem, for en måneds tid siden, og de er mere end ekstreme..


    Og ved godt at Intel er faldet, men 900,- er da vidst lige en lille smule i underkanten :)


    Bundkortet der kommer tilbage er sprit nyt, så 50% af prisen er vidst ikke helt rimeligt


    Vil nærmere selv sige omkring de 6000,- her inde, og en smule mere på de retarderede sider :)

  • Så har du jo tilsyneladende ikke brug for en vurdering?

    GA-965P-DQ6 · E6600 · 2*1GB PC6400 Super Talent · XFX 7950 GX2 · 2x WD2500YD 250GB · 700W Fortron · Lian Li PC101A

  • Quote

    Originally posted by SproNx
    Hvis du ud fra dine priser beregner rammene til at skulle indbringe 500,- så smadre jeg dem da hellere med en hammer..


    Jeg gav 2300,- for dem, for en måneds tid siden, og de er mere end ekstreme..


    Han skrev 1000,-


    Quote

    Originally posted by SproNx
    Og ved godt at Intel er faldet, men 900,- er da vidst lige en lille smule i underkanten :)


    Nej, det passer faktisk meget godt. Måske får du 1000,-. Nyprisen er 1357 i dag så forvent ikke så meget.

    GA-965P-DQ6 · E6600 · 2*1GB PC6400 Super Talent · XFX 7950 GX2 · 2x WD2500YD 250GB · 700W Fortron · Lian Li PC101A


  • 1000,- er også fint for mig..


    Men tror da der er kæmpe pixel-fejl på min skærm, for den viser at han skriver 900,- ;)

  • 500,- pr klods af de RAM ret billigt, hvis du ikke kan sælge samlet kunne jeg godt fristes til at byde på dem.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by Malk
    500,- pr klods af de RAM ret billigt, hvis du ikke kan sælge samlet kunne jeg godt fristes til at byde på dem.


    Du må da være helt rund i rullen :ph34r:


    Tweak.dk's hurtigste ram, nypris 2300,-


    De ryger ikke for under 1300,- og jeg splitter IKKE et dual-channel kit ;)

  • Quote

    Originally posted by Raller
    Har en HP Compaq nc8430, som jeg MÅSKE gerne vil indgå i en byttehandel.
    Men jeg finder lige ud af det.


    Smid lige de rå spec's


    CPU
    Skærm
    Ram
    Gfx
    Hdd

  • Quote

    Originally posted by BaCoNmAn
    Hvis du overvejer at sælge i dele, så vil jeg da gerne smide 1500 efter cpu + bundkortet.
    Dine ram er jeg også interesseret i, hvis de leveres iorden.


    Lige pt. gider jeg ikke rigtigt bøvle med at sælge i dele hvis det er..


    Det haster på ingen måde for mig at komme af med :)