K:Seagate Barracuda ATA IV. GOD PRIS

  • Hey tweakers jeg mangler sådan en 60GB har en der er gået død med mange billeder og minder på ;(
    Så hvis der er en der ligger inde med sådan en vil jeg gerne give en god pris for den evt bytte med en 160gbWD det er printet der er røget en tur har prøvet at låne en 40 gb og byttet printet disk snurrede fint men windows kunne ikke finde den er sikker på det vil virke med en disk magen til ...Lad høre :9xo

  • Prøvet med div. recovery-programmer?


    Jeg har to seagate 40gb-diske, hvis det er. Måske kunne en enkelt være med samme print. Du kunne måske finde ud af, hvilket print din egen har? Så kan jeg checke, om der skulle være noget, du måske kunne bruge.


    Mvh Simon

  • Quote

    Originally posted by Goaguy
    Prøvet med div. recovery-programmer?


    Jeg har to seagate 40gb-diske, hvis det er. Måske kunne en enkelt være med samme print. Du kunne måske finde ud af, hvilket print din egen har? Så kan jeg checke, om der skulle være noget, du måske kunne bruge.


    Mvh Simon


    Hej Simon det print der sidder på disk er brændt af en lille dims er helt sort på printet og på den blå skummåtte der sidder inden under er der brændt et hul:) min nabo har en disk magen til bare i 40gb som dine,har lånt printet fra hendes disk og sat på min egen men der snurrede disk kun og sagde ellers helt normalt men windows kunne ikke finde disk ej heller i bios men er helt sikker på at det vil køre hvis det er en 60 gb jeg får fat i .. Mvh Lars