Hey...
Kan se jeg kan få 5/2Mbit inde på fullrate for 60 kr mere end hvad jeg har hos struernet med min 2/768bit net...
men er fullrate godt? stabilt? og sådan??
Hey...
Kan se jeg kan få 5/2Mbit inde på fullrate for 60 kr mere end hvad jeg har hos struernet med min 2/768bit net...
men er fullrate godt? stabilt? og sådan??
Det ER meget forskelligt.
Der var en del problemer fra starten (som sædvanlig) dog ser det meget bedre ud nu.
Jeg har selv stået til ansvar hos 2 forskellige fullrate kunder, der virker det fint. Du får hvad du køber.
Den ene kunne bare ikke få 1mbit i upload (kobberkvalitet) De måtte nøjes med 512.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by GiZzZa
Det ER meget forskelligt.
Der var en del problemer fra starten (som sædvanlig) dog ser det meget bedre ud nu.
Jeg har selv stået til ansvar hos 2 forskellige fullrate kunder, der virker det fint. Du får hvad du køber.
Den ene kunne bare ikke få 1mbit i upload (kobberkvalitet) De måtte nøjes med 512.
hmm nitte...
ville nemlig gerne ha 2mbit upload... den siger jeg kan få 10mbit på min adresse... men skal bare ha 5
QuoteOriginally posted by Angelus
hmm nitte...
ville nemlig gerne ha 2mbit upload... den siger jeg kan få 10mbit på min adresse... men skal bare ha 5
Send dem en mail eller evt ring. De har svaret ang. hastighed på netop din adresse.
Men hvis du synes du bor i nyere lejlighed og der ikke er langt fra centralen, så skal du ikke bekymre dig.
Men altid høre ad først.
Fullrate kan ikke fortælle dog med sikkerhed om du kan køre med 2 Mbit upload bare ved at ringe til dem og spørge. De kan sige hvad der er sandsynligt og hvad der ikke er ud fra nogle semi-kvalificeret gæt bygget på din fysiske beliggenhed....
Hvis jeg stod med valget mellem en 2048/768 og en 5120/2048, så ville jeg klart vælge den sidste løsning (big surprise?). Hvis Fullrate efter installationen ikke kan levere den aftale 5/2-forbindelse, så sætter de jo prisen ned så den matcher den forbindelse de kan levere.
I værste tilfælde vil du måske stå med f.eks en 2048/1024 forbindelse som er 50 kr billigere end din nuværende løsning ... Det er jo stadig bedre ...
Selvfølgelig koster oprettelsen 700 kr, men sådan er det jo ... Intet her i verden er jo gratis.
Kan klart anbefale Fullrate...men jeg tror ens lokation er afgørende for hvor god oplevelsen bliver....mit har været helt stabilt fra starten og jeg får også hvad jeg betaler for....har 5/2Mbit - kunne ikke få mere, men jeg tror det er dem med de hurtigste forbindelser der har mest bøvl....har ihvertfald læst nogle broktråde rundt omkring med 20Mbit forbindelser der ikke kørte særligt stabilt.
ja hvis man vil have 20Mb skal man bo inden for en radius af max. 1000m fra centralen, hvor den så ligger er jo et godt spørgsmål
haved selv en 24Mb hos CPH-Metronet men fik max 14Mb ustabilt fra 1100m.. lol
har nu fået TELELET 5Mbx2Mb for en 50er... hehe
btw. den der Tp speed test fra bredbåndsmåleren giver jeg ikke en skid for.. for ifølge den har jeg 24Mbx24Mb.. I WISH
Jeg kan ikke sige dig så meget om Fullrate, men kan fortælle dig, at priserne ligner meget, hvad CC kan tilbyde via Solo Bredbånd.
Så må du også skulle tage dem med i dine overvejelser, også selvom at de endnu ikke tilbyder op til 2mbit upload.
Men har godt set de fine reklameskilte i byen for Fullrate, men de siger egentlig ikke meget om, hvad man egentlig får. Der står bare nogle smarte ting (som sædvanlig).
Jeg har fullrate 5/2 og det kører bare godt, god kunde service. jeg kan få 20/2 min central ligge rkun 700 meter fra mig. det er ikke mange steder man kan få mere end 512 eller 1 mbit i upload.