Godt digicam

  • Hej leder efter et godt kompakt kamera som kan fokusere hurtigt og tager gode natbilleder (ved godt en entusiast ikke syntes der kan tages gode natbilleder, bare der ikke sådan nogle trail osv på bybillederne:D). Jeg har fundet frem til disse som ser interessante ud
    Casio Exilim EX-S770
    Canon PowerShot SD40
    Olympus Stylus770SW
    Så hvis I har nogle erfaringer med nogle af dem eller kender til et godt kamera i samme pris klasse vil jeg gerne høre det tak.


    mvh
    Bjarke

  • Gode natbilleder. Definer det? fester osv, så ska du ha blitz og der er vidst ikk nogen kompakt kameraer der har god indbygget blitz


    ellers ska du ha et kamera der har manuel indstilling af iso for at kunne tage gode natbilleder og så bruge stativ

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Gode natbilleder. Definer det? fester osv, så ska du ha blitz og der er vidst ikk nogen kompakt kameraer der har god indbygget blitz


    ellers ska du ha et kamera der har manuel indstilling af iso for at kunne tage gode natbilleder og så bruge stativ


    Jeg mener et kamera man kan tage med i byen, hvor man dagen efter IKKE finder ud af at halvedelen af billederne er uskarpe og de er smøret ud fordi kameraet har været nød til at eksponere i al for lang tid for at kompensere for manglen på lys.


    mvh
    Bjarke

  • Jamen du kan ikk få et kamera der taget den slag´s billeder. når der er meget ldit lys skal der have en hæj iso og ofte lukketid på 1-2sek. Derfor blitz er blevet opfundet. et lommekamera til med i byen, så SKAL du bruge blitz. det er meget simpelt.


    Kig på Canons A serie, de er billige og nok de bedste kompakt kameraer på markedet