S: 20D med greb og optik

• Så er det for midt vedkommende blevet tid til en opgradering af kameraet, derfor sælger jeg mit elskede 20D, sådan et 1D mark III er jo ikke lige frem gratis.

Hvad der sælges...

Canon EOS 20D - hysterisk velholdt og beskyttet
    Batterigreb til 20D - samme som ovenstående
    2 Batterier til grebet
    Canon EF-S 18-55 kit optik 100% som ny har nok taget 10-20 billeder
    1gb sandisk Ultra II

Der er kvittering på alt og original emballage. Ingen risser, skrammer eller ting der ikke virker.

Jeg skal lige tjekke at jeg kan finde kvittering på cf kortet også den er jeg lidt i tvivl om.

Byd nu seriøst det er kram der er tale om her.

HBO: 6000pp

Den er også sat til salg på fotokritik og dba men salg til en tweaker foretrækkes, jeg skal nok opdatere tråden hvis der sker noget.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Jeg har endnu ikke fået nosset mig sammen til at købe et 400D, men sådan et 20D er da også bedre, right?

Og med hensyn til optik, så har jeg slet ikke forstand på det, men er den fin til at tage billeder indendørs eller hvordan?

.. og ja jeg er MEGET interesseret :P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Nogle af de ting han spørger om kunne også være rart for andre og få svar på her i tråden evt , bla det med optikken ;)

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Det er en kit optik og den er ganske udemærket både indendørs og udendørs. Det er ikke en speciel lowlight optik men de koster jo også en del mere.

Jeg vil klart mene at 20D er noget bedre end 400D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy