61 grader på en E6400

• 1,7 Vcore med passiv køling ? 8o

Originally posted by GrillRotten

1,7 Vcore med passiv køling ? 8o

Hehe :razz:..

Har ikke lige fået rettet mit signatur ;).. Det er ikke passivt nej - det er på vand med en More Core radiator med 9 x 120 mm blæsere på :$...

Retter lige signatur, der er et par andre dele, som også er skiftet ud.. :).. Men den er stabilt ved 3800 MHz og 1.7V :cheers:

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Dare_Devil
    Hehe :razz:..

Har ikke lige fået rettet mit signatur ;).. Det er ikke passivt nej - det er på vand med en More Core radiator med 9 x 120 mm blæsere på :$...

Retter lige signatur, der er et par andre dele, som også er skiftet ud.. :).. Men den er stabilt ved 3800 MHz og 1.7V :cheers:

hehe ja, det var da en god idé at rette signaturen ;)

Min egen E6600 har jeg ikke prøvet at give mere end 1,525v men den er jo også luftkølet på den stille og rolige måde :))

Med hensyn til volt-diff, så var der 0,085v i diff mellem BIOS og Everest her tidligere i dag da jeg sad og pillede lidt ved BIOS. Dog idle, fik ikke lagt mærke til så meget andet da jeg var lidt optaget. Men undervolter gør bundkortet jo :))

• ja gør stort set alle asus MB, og asus gør det i stor stil_:(

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.