Softgun Hop-up indstilling?

• Jeg har nu lige fået købt mig en Beretta M92 Elite IA Mist Armory. Når jeg skyder flyver kuglen 20 m ca. og derefter flyver den vildt stejlt opad, har så kunnet læse mig frem til at hop-upen skal indstilles, nogen der ved hvordan man gør? Det er vildt irretirende ikk at kunne ramme folk som er mere end 15 m væk :P har prøvet med 0,20grams kugler hvor den flyver stejlt opad, prøvede så bagefter med 0,25grams kugler hvor det hjalp en hel del.
    Så skal jeg bare købe nogle 0,25grams kugler eller indstille den så jeg kan bruge mine sidste 1500 kugler på mine 0,20 grams kugler?

• Ja det ved jeg også hvordan man gør, men hvorhenne sidder denne indstilling? Jeg skal alligevel have slæden af hvergang jeg har brugt den for at komme silikone på i alle de gummipakninger.

• Det er ligsom at spørge mig hvor din mors badesalt står :P

Men i de fleste tilfælde, når du har slæden afmonteret, finde en enkelt skrue eller lille plastik hjul som kan drejes på. Disse sidder forskelligt på alle pistoler så det bliver nok lidt svært at sige hvor præcist den sidder.

Smid slæden af og bare sid og kig i den, så finder du det nok.

( Nogle pistoler har faktisk også deres hop op system enten monteret i bunden eller en lille klap du kan åbne på pistolen - Men de er ret sjældende )

EDIT: Læste lige de mini-anmeldelser fra det site du linkede - De virker som om den har et avanceret Hop-up justerings system. Så der skal nok rodes en del, evt. afmonteres mere end bare slæden.

• Jeg giver allerede op nu :P den er rimelig avanceret samlet og gidder ikk skille den ad for meget for jeg kan 100% ikke samle den igen :P. Tror bare jeg tager den med til Dragons-lair imorgen når jeg alligevel skal derind og købe noget mere gas :P

• pil slæden af - så sidder hop up indstilling faktisk lige først for når du kigger ned i den - den sidder imellem trigger og hammer... Såeh det burde være til at finde - der fulgte forhåbentlig en lille umbraconøgle med, som er til at indstille hop uppen....

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

• Ja var inde ved Dragonslair idag og fik af vide at slædn bare skal trækkes tilbage som Klocnemanden siger, derefter er der et lille "hjul" man kan dreje på.

Man kan se de små sorte prikker lige omkring kammeret som man skal dreje på for at indstille hop-upen. Drejning med uret gør den kraftigere og modsat.

• Nå okay...

Jeg har heller aldrig haft med den der gun at gøre... men jeg ved at på min M9 og min gamle TC - der skulle du pille slæden af for at finde en lille skrue...

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

• Ok, jeg havde nu også troet at min ville være langt mere besværlig at indstille end den lige var. Men skal lige siges den kan give nogle fine blå mærker :P (kan de fleste nok, men alligevel :crazyeyes: ) Hvilken gas bruger du? og er der en speciel grund eller bare tilfældigt?

• Den er da halvdyr :D men såden et tromlemagasin er nok også rimelig ondt at storme med :P skal ikke være din modstander :P tror det gør rimelig ondt når man er blevet ramt bare 10 gange :clap:

• Eller en enkelt gang ...

Jeg var jo skide smart lige at skulle mærke hvor hårdt den skød, så stod med min halv-tynde skater sko og ville lige ramme området liger over tæerne.

Skyder jeg mig selv lige på storetåen ... Knækkede næsten sammen og tåen fik et dejligt lyseblåt skær :))

• Det er jo også smart :crazyeyes: var lige ved at gøre det samme med min gas, godt nok er den ikk så hård men den gør stadig meget ondt at blive ramt af :P Spiller du på bane eller bare privat med vennerne?