køb af brugt surround receiver og højtalere

• hej er ved at købe lidt brugt surround ting

vil dog helst kun give max 12000 kr for det hele , er det for lidt eller for meget eller er prisen ok
    ved jo ikke hvordan det er blevet behandlet , selv om det ser pænt ud

jeg kan jo nemt sælge sælge noget af det samme og sige at det aldrig har spillet meget højt i mange timer og receiver har fået luft nok og ikke har været pakket ind i en dyne / rack / skab

har nu en thomson receiver der spiller fint når den har været tænt i mindst en halv time ,
    under en halv time bliver lyden hakket i stykker på alle indgange / udgange
    og den er kun 4 år gammel og har fået det luft den kunne få ind og smide ud

receiver 6000 kr brugt et ½ år , ny pris 7999 kr
    http://www.hifiklubben.com/dk/…elv.htm?aID=8075&rID=8293

højtaler 10000 kr brugt et ½ år , kan man jo høre om der er noget galt med

front højtaler , ny pris 4999 kr stk
    http://www.hifiklubben.com/DK/…04_S3_hoejttaler_Sort.htm

center højtaler , ny pris 3999 kr
    http://www.hifiklubben.com/DK/…centerhoejttaler_Sort.htm

hvad må jeg max give for det ??

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• 15-16000 er en fair pris når det ikke er ældre.... Og ka i øvrigt anbefale anlægget... Det er klasse IMO

Ellers spørg til prisen på hifi4all.dk

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

Rettet en gang, sidst af The old guy ().

• Hvis tingene ellers er velholdte, så synes jeg også prisen er ganske fair.

Hvis tingene er købt hos Hifi-klubben, så er der vidst nok 2 års garanti, men ellers har man stadig sin reklamationsret.

Formoder også, at B&W har en rigtigt højt serviceniveau på deres højtalere, hvis noget skulle ske. Det ved jeg i hvertfald, at man har hos den danske producent, Dali.

Ellers er jeg af den holdning, at kvalitetsvarer (eksempelvis B&W, Dali, NAD, Denon mf.) ikke taber nær så meget værdi som så meget andet. Det afhænger selvf. af ejeren af produktet. Altså, om denne har formået at behandle sine ting ordentlig.

Personligt, så ville jeg ikke sælge tingene til 12.000 kr.

• Hvis du får det til 12K, så har du da fået en god handel hjem.. Jeg har de B&W'ere du linker til, og de er bestemt ikke blevet dårligere med alderen.
    Forstærkeren er også en lækker sag, og kan uden problemer trække dem så det kan høres :D .

-Så skal du bare lige rive 4K sammen til et par baghøjttalere.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Johnni
    tak for jeres svar

så må jeg bare slå hovedt ind i en væg og gi prisen

Om ikke andet, så holder det mange år, og skulle du selv blive træt af det eller vælger at opgradere, så hiver du alligevel nogle af pengene hjem :)

På den anden side, så tror jeg du vil blive glad for det.

• B&W og Denon rykker bare ;) Det er kvalitet man kan betale sig fra, er sikker på du bliver glad for det når du engang får hovedet på plads igen og får købt det :D

• jeg studsede lidt over at du ville købe dine ting ved hifi-klubben og tjekkede derfor priserne på nettet... fandt på 2 sec en pris på 4648kr. fra udenlandsk side - så de 6k i danmark er vel en ok pris... de 8k for en ny er dog alt for dyrt... det er vigtigt at huske hvornår retailprisen er sat når man køber hi-fi... f.eks er en forstærker, der kom på markedet i 1995 - og har en nypris på 10k og tilbudspris på 5k ikke et godt tilbud idag...siger det bare....

anyway jeg synes du skal tjekke hvad du kan få hos tapeconnection istedet - er personligt ikke så glad for hifi-klubben... min amp+power amp, der kom på markedet i 2003 - købte den for ca. 2 år siden - købte jeg ved tc for 10k - retail prisen er på disse 2 dele tilsammen 21k - det kan den dag idag ikke gøres billige på nogen sider - heller ikke udenlandske - så giv dem en chance (og glem hifiklubben :finger: )

Originally posted by xenon
    jeg studsede lidt over at du ville købe dine ting ved hifi-klubben og tjekkede derfor priserne på nettet... fandt på 2 sec en pris på 4648kr. fra udenlandsk side - så de 6k i danmark er vel en ok pris... de 8k for en ny er dog alt for dyrt... det er vigtigt at huske hvornår retailprisen er sat når man køber hi-fi... f.eks er en forstærker, der kom på markedet i 1995 - og har en nypris på 10k og tilbudspris på 5k ikke et godt tilbud idag...siger det bare....

anyway jeg synes du skal tjekke hvad du kan få hos tapeconnection istedet - er personligt ikke så glad for hifi-klubben... min amp+power amp, der kom på markedet i 2003 - købte den for ca. 2 år siden - købte jeg ved tc for 10k - retail prisen er på disse 2 dele tilsammen 21k - det kan den dag idag ikke gøres billige på nogen sider - heller ikke udenlandske - så giv dem en chance (og glem hifiklubben :finger: )

hvad kan jeg bruge det til

de sælger ikke denon :finger:

god pris hos TC , Samsung DVDHR 738 DVD/HDD optager HDMI 3.499,-

hifi klubben , SAMSUNG DVDHR738 DVD-optager 3.490,-

Rettet en gang, sidst af Johnni ().

• Ved køb i Hifi bliver det også væsentlig lettere, hvis noget nu skulle en tur til rep.

OT:
    TC kunne iøvrigt godt tåle en ny hjemmeside (men det kunne Hifi vel egentlig også).

• det virkede ikke det med at slå hovedt ind i en væg .. øv .. det var måske ikke hårdt nok ??

men fik receiver til 5500kr , det kan gå

damn mine gamle dali 7A jubilærum fik noget bedre lyd ud nu , end den den thomson receiver jeg havde før :9xo