8800 kort - Kig ind! Coreclocks som booster

  • bios-mod
    gir flere Fps i spil :dance:
    og bruger man nok tid på det,så osse en del mere i 3D-mark test ;)
    så på den måde får man mere ud,af sit kort.
    men man kommet ikke til at,OC ret meget højre,men man får bare en del mere ydelse ud af sit kort.

  • bare og bare :ohmy: du får det til alt lyde som der sider en fejl 40,i den anden ende :D
    men god Jagt.
    du må selv finde ud af det.
    ja man kan godt gøre det uden foppy,men det er også der den største fejl sker i fejl fash.
    der har lige være en dreng på HTW,som ikke ville høre efter ;) han har ikke noget 8800GTS kort mere.
    han prøve også at lave en bios selv i Nibitor,hvor efter hans kort var 80c idel.
    og han ville ikke sende mig sit kort,efter råde fra hele siden,så han prøve selv at rede sig ud af det,hvor efter han brændte sit kort af :cheers:


    folk kender mig beder på HTW,under samme navn.
    jeg vil bare ikke hjælpe dig her,for laver du en fejl ;) kommer det til at gå uder over mit navn.
    så vil folk selv flashe,må de selv Google/læse/og blive det kloger.
    (der er ikke plads til fejl) når vi taler om flash.

  • det tager en hel dag,måske 2dage
    da det skal køre 24/7 når det kommer fra mig.
    350,- mange penge?ja, men ikke hvis vi skal se på timerne?så nej.
    men du må godt selv,du kunne jo være heldig,eller ja ?


    du skal bruge 4 forskelige driver fra Nivdia af,køre test i 3D-mark01/03/05/06 rigtig mange gange
    med en prøve bios som,du også selv skal lave.
    når du så har fundet max med din prøve bios,laver du en slut bios.


    prøve bios ? Google læs,og lær.

  • Nå da da...... :boxed:
    Lad os da se om der er en HJÆLPSOM sjæl derude....



    Nogle der har erfaringer med BIOS flash? Hvad er det helt præcist der giver mere ydelse? mulighed for at hæve shader mhz?

  • Quote

    Originally posted by Martin.v.r
    husk lige at din Ganti,har du ikke efter et flash.


    Teoretisk set ja, men i virkelighed opdager de det aldrig, for kortet kan bare blive re-flashet mens du har et pci kort i.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • husk at core og shader skal følges ad ;) så sætter du core op skal shader også op


    og fra en tabel


    den rigtig tabel har core/shader/mem. med


    det var nemt med alle kort før 8800 kom.
    man kan ikke bare gå ud fra et oc,som man harr lavet.

  • du må selv løse det,jeg skal ikke være med i dit bios flash.
    det er dig som vil flashe,så må du også vide hva du laver,ellers bør du ikke flashe.

  • Mig og min m8 har BIOS flashed, pencil modded, etc. et stakkels 6600GT de skulle bare have nogle volt etc. det har også været ud sat for kondens etc. lidt sjovt at det har overlevet, dog siger min m8 at det spasser fuldkommen ud hver gang, man skal starte compen. men derefter er der ingen problemer... :D

  • Har du ikke et ældre Nvidia kort du kan øve dig på?


    Hvis du ikke er sikker på hvad du laver er det ikke det værd at begynde at rode med BIOS på dit 8800 kort, nøjes med at OC det.


    Men at flashe BIOS er ikke svært... overhovedet.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr