• Står og mangler hjælp/forslag til hvilke baggrunde man kan bruge med succes til billeder af laptops.

Bordplader, lagner osv virker jo ikke særlig proff, og dette skal klart gøres bedre.
    Jeg har læst mig til samt hørt det gennem en ven, at man kan bruge plexiglas i hvid eller opal, men vil gerne sikre mig dette inden indkøb.

Hertil en idé til lysopsætning uden brug af kostbart og proff udstyr. Photoshop kan gøre en del, men kan ikke skabe mirakler.

Håber på links eller god vejledning

• Altså du tænker på det materiale, som bruges som baggrund, når man tager billeder af produkter og mange andre ting (med henblik på at kunne fritlægge tingene) ?

Kan da i hvertfald prøve at spørge her på arbejdet.

Det er i hvertfald et eller andet hvidt blankt materiale som har en runding.

• Der er egentlig flere muligheder. Hvis du vil have en spejling kan plexi bruges. Du kan købe et rigtigt lysbord.

Du kan også bare købe noget hvidt karton i stor størrelse, det virker helt uden problemer til rigtig mange ting.

Du kan se et par forskellige lysborde her..

http://www.obt.dk/lysbord.htm

Jeg bruger normalt bare hvidt karton også smider jeg klar plexi oven på hvis jeg skal bruge en spejling. Fordelen ved klar plexi er at det kan bruges over andre overflader også. Du kan nok findet et par eksempler i mit fotogalleri.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hej

Det er netop meningen billederne skal med i anmeldelser. Derfor ville jeg gerne have som neutrale baggrunde som muligt. Hertil ikke for meget genskær.

Kan nogen anbefale en løsning

• Jamen så er det bare noget papir længere er den sådan set ikke.

Du kan købe noget bredt papir eller bare købe nogle store ark karton og tape sammen også tage samlingen i photoshop.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Snakker vi ganske alm hvidt karton ?

Er der andre måder at præsentere produkterne på uden det koster en jetjager ?

Originally posted by _WHAT_
    Jamen så er det bare noget papir længere er den sådan set ikke.

Du kan købe noget bredt papir eller bare købe nogle store ark karton og tape sammen også tage samlingen i photoshop.