Hejsa .. min ene sata harddisk døde og derved hele mit raid. Har nu fået en ny hdd og sat i og har lige installeret mit OEM Windows vista ultimate, men når jeg prøver at aktivere min cdkey online siger den at den allerede er i brug!?. Har prøvet at formatere min computer og reinstallere windows vista før uden der var nogen problemer? nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kan få den aktiveret igen
Vista problem igen igen. . .
-
-
ring til microsoft
80701315
-
Originally posted by Lolanden
Hejsa .. min ene sata harddisk døde og derved hele mit raid. Har nu fået en ny hdd og sat i og har lige installeret mit OEM Windows vista ultimate, men når jeg prøver at aktivere min cdkey online siger den at den allerede er i brug!?. Har prøvet at formatere min computer og reinstallere windows vista før uden der var nogen problemer? nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kan få den aktiveret igenjeg fik af vide at når man havde registreret sit windows var licensnøglen en no-go! dvs. nøglen virker én gang, så det er umuligt at formatere harddisken hvorpå windows ligger hvis man vil blive ved med at bruge sin gamle licensnøgle! men det er hvad der er blevet mig fortalt.. jeg ved selvfølgelig ikke alt.. heldigvis!
-
Lyder bare mærkeligt da jeg har haft den formateret med mit OEM windows vista en gang før hvor der ingen problemer var. Og håber fandme ikke det er en No Go :p har købt det for 1400kr og man kan jo ikke sikre sig mod hardware fejl, så bliver en smule hidsig hvis de siger jeg skal ud og købe et nyt.. så går jeg tilbage til xp
. Det har desuden også været svært at finde ud af hvad OEM versionen af vista egentlig indebar, søgte på nettet inden jeg købte den og læste på æsken men kunne altså ikke se nogle steder det stod at man kun kunne formatere et vidst antal gange med den før det ikke virkede mere
-
Originally posted by Lolanden
Lyder bare mærkeligt da jeg har haft den formateret med mit OEM windows vista en gang før hvor der ingen problemer var. Og håber fandme ikke det er en No Go :p har købt det for 1400kr og man kan jo ikke sikre sig mod hardware fejl, så bliver en smule hidsig hvis de siger jeg skal ud og købe et nyt.. så går jeg tilbage til xp. Det har desuden også været svært at finde ud af hvad OEM versionen af vista egentlig indebar, søgte på nettet inden jeg købte den og læste på æsken men kunne altså ikke se nogle steder det stod at man kun kunne formatere et vidst antal gange med den før det ikke virkede mere
Hallo bassemand, ring til microsoft!
-
jaaa jeg vil ikke rigtig sige, "hvad sagde jeg" men tror nu at jeg blive nødt til det... OEM er ikke andet end problemer, go retail.
-
Ringer til dem imorgen, kundesupport har vel ikke åbent en søndag
-
finder du jo nok ud af, hvis du prøver
-
De havde åbent.. men det tager 100år det der kode sjov man får udleveret så min mobiltelefon døde i mellemtiden hahaha men lader ikke til at være noget problem at få en ny cdkey .. så tak for hjælpen