Nu har jeg læst ret meget om det på nettet, og har set hvordan man gør.
Hvis det nu går galt, kan man så bare rede det ved at tage det ledende lak af igen?
Nu har jeg læst ret meget om det på nettet, og har set hvordan man gør.
Hvis det nu går galt, kan man så bare rede det ved at tage det ledende lak af igen?
du kan tage det af, men er kortet brændt af pga. det, virker det ikke når du tager det væk
Hvis man nu kommer til at tegne lidt forkert, og sætter kortet i, brænder det så sammen?
Hvordan tjekker man om man har gjort det rigtigt?
Jeg tror nu ikke det brænder af ved 1.4. Den er kun 33 grader i IDLE.
hvis du nu ikke forbinder det korrekt kan det brænde af... hvis det kan overclocke mere på core og det bliver varmere, så har modded virket
Skal man så bare putte tape rundt omkring på kortet?
Og hvis jeg er forsigtig burde det da ikke gå galt vel? Er lidt bange for det...
Så kan du også altid få en til at gøre det der ved hva det er for noget... Der er flere her inde der har gjort det og jeg har selv fået loddet osv på mit af nosfer@tu her fra.
Mvh Mads
Jeg har nu ikke lyst til at bruge en masse tid på at finde en , der kan gøre det. Desuden bor jeg langt fra Hillerød hvor nosfer@tu bor.
Men det burde da ikke gå galt, hvis jeg er meget forsigttig vel?
Vis du har et ældre kort liggende kunne du jo prøve på det først ?
Bare send det til mig?
Postdanmark er jo et smart påfund
Sender du Mandag har jeg Tirsdag på Arbejde og kan sende samme dag hvis det bare er Lak mod, er det lodning skal jeg bruge 1 dag og kan først sende onsdag.
Lak = Du har kortet igen Onsdag
Lodning = Du har kortet igen Torsdag.
BTW husk nu det svare jo til at ligge en ledning forkert også tænde din pc.
DVS ligge en oven på selve grafikkortet! Det plejer at give nogle flotte sorte mærker og knap så smukt skærm billede
Tak for tilbuddet :9xo. Men det bliver så 50 kr frem og 50 kr tilbage. Plus at du jo skal have 100 kr for det. Så det bliver 200 kr.
Det har jeg ikke lige penge til. Er helt flad for tiden.
BTW: Er det ikke dette der skal bruges? http://www.thansen.dk/product.…=1226675558&pn=1227204747
Jo det er det, som også koster en del;)
Mvh Mads
Min far skal alligevel bruge det til hans bil, så det er ikke mig der punger ud
Men kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med netop DET projekt.
Skal man bare bruge almindelig tape eller hvad? Skal der presses hårdt, når man "tegner" ? Er det en speciel linje man skal følge?
Kunne godt tænke mig en ordenlig forklaring.
der er en linje på billedet af modded.. Det virker, men jeg har prøvet uden held.. det er småtingsarbejde... kræver sin mand
Hvis jeg nu foreksempel tegner sådan (kig den sorte streg) er det så lige meget, eller SKAL det være helt præcist som på billedet?
QuoteOriginally posted by Murdoc-DK
Hvis jeg nu foreksempel tegner sådan (kig den sorte streg) er det så lige meget, eller SKAL det være helt præcist som på billedet?
HUSK nu at Idle temp kan du stikke et sted hen hvor solen ikke skinder
Det er LOAd det handler om.
Ja det skal være som du får oplyst diverse steder, ellers følger du jo ikke guiden!
Ja det er Dyrt at Overclokke :p
Crap glemte lige link i mit forrige indlæg.
"Hvis jeg nu foreksempel tegner sådan (kig den sorte streg) er det så lige meget, eller SKAL det være helt præcist som på billedet?"
http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=33715
Tak for linket Mads.
Er der overhovedet ingen der kan svare på mine forrige spørgsmål?
det skal vel ikke være helt præcist, men hvorfor ikke gøre det som på billedet? så længe du ikke rammer andre baner, som kan kortslutte..
Er det noget specielt tape man skal bruge?
Skal man tegne flere gange over eller kun en gang?