Tak for denne gang - lukket?

Originally posted by Carsten_DK

Kunne være interessant at vide hvem, hvad, hvor... Og hvorfor. Så vi ved, hvad vi skal passe på...

Hmmm.... Lad os se hvad vi kan grave frem fra arkiverne :)) :

• WizZarD
    • Patrick_S
    • Han$en
    • M.beier

Og der er flere...

Men Carsten, hvis du bare bliver ved på samme måde, så behøver du slet ikke at bekymre dig om advarsler. ;)

#Shahid: Well spoken! :))

• Kære Tweakere..

Kan ligesom fornemme at der er en vis uenigehed og fortvivlelse blandt brugere, ang sagen med Bent...

Først og fremmest gider jeg simpelthen ikke hører på at I siger at det er vi mods skyld og bla bla bla.

Har i nogensinde overvejet at det måske ikke lige frem altid er det fede job at være Tweaks politibetjent. (prøv fx at tænke på en normal politi betjent man kender fra gaden, er det en personen man ligefrem elsker?? næææ, idioten som mange nok vil kalde ham giver en bøder skælder en ud osv osv, han er faktisk bare en stor bussemand; men overvej at manden evt bare gør sit job for samfundet, lidt lige som en mod her på tweak.dk gør det han er blevet bedt om, og hjælper med at gøre tweak.dk til et sted vi alle kan være.

Men hvis i har nogle indvendinger skal i være mere end velkommen til at sende mig en PM.

I siger alle jeg kappede forbindelsen til Bent, ved at lukke tråden, tja som allerede sagt gjorde han noget "forkert" i at oprette tråden i det hele taget.

Men mit alternativ var at slette alle replies på tråden, så det bare var et farvel og intet andet,

Men kunne også slette tråden helt, og ikke lade de folk der gerne ville læse den, have mulighed for det.

Set i mine øjne har vi trukket sagen med Bent utroligt langt, og er nok kun pga han har været så aktiv at vi har "holdt ud" så længe.

Men igen manden har sagt farvel, og thats it. om han kan se jeres svar hvor der står "ihh vi vil savne dig sådan Bent" må i selv klarer. så kom ikke og sig han ikke har sagt farvel igen

p.s Bent kan jo evt sende mig en mail hvor han skriver en mail i gerne må skrive til ham på, så skal jeg nok offentlig gøre den

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• Listen...

Jeg prøver at forstå hvorfor, at tweakcrewet ikke kan se over med, at Bentzin har skrevet sin farvel-tråd. Manden vil gerne have en ordentlig afsked, og derfor har han oprettet tråden, for at få sagt farvel til brugerne. Men for dig er det altså livsnødvendigt, at vi "cutter" forbindelsen uden mulighed for at ønske ham alt godt? Det er lidt ironisk eftersom, at du da fik skrevet dig en hilsen i hans første tråd?

Man bør udvise lidt respekt, og forståelse, og lade tråden være åben - hvad er problemet i det? Jeg kunne forstå det, hvis han havde spammet hele forummet til, men han vil jo bare tage sin afsked. Så prøv at være lidt mere forstående, ikk? Manden har trods alt brugt 4 år herinde, og smidt 11000 posts.

• Simpelt spørgsmål:

Du siger altså at du havde tre valgmuligheder:
    - At lukke tråden
    - At slette replies
    - At slette hele tråden

Hvad med den fjerde?
    - At lade tråden være, og lade folk tage deres afsked

Men fred være med det, du valgte af uransaglige grunde, at lukke tråden. Jeg har ikke mere at tilføje, andet end et "?"...

• Så jeg ikke som en mulighed..

Vi tager politi eksemplet igen (selvom jeg bestemt ikke ser mig selv som politibetjent)

En person bliver stoppet for at kører alt alt alt forstærkt gennem byen.

Han får sin straf og får at vide kør så pænt..

Han starter sin bil og kører på vejen væk fra stedet en gammel dame ned.

vil du nu mene at politiet bare skal vende det ryggen og sige skidt pyt han har allerede fået en bøde.????

Så ud af min 3 valg muligheder vil jeg faktisk mene at jeg valgte klart det "pæneste" af dem

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W

• ...

Jeg skrev farvel til ham fordi at nu var muligheden der jo, og jeg havde faktisk regnet med at han havde fået lov til at skrive farvel, men det måtte han ikke.

Man kan ikke forvente at få lov til at sige pænt farvel når man bliver smidt ud af f.eks. dette forum.

Udvise respekt og forståelse?
    Var det det han gjorde ved at misbruge den tid han fik til at rømme sin PM?
    "Behandel andre som du selv vil behandles"?
    Hvis han gerne ville som han gjorde, så kunne han da spørge om lov af crewet først. Man kan ikke forvente at blive respekteret af teamet når man selv ikke respektere dem ved at gøre som han gjorde.

Jeg forstår udmærket godt at det er lidt anderledes når det er en person der har brugt 4 år herinde, men reglerne gælder for alle og det bliver IMO balanceret af det faktum at han fik utallige klager og en del advarelser. Ja jeg har også klaget over ham en del gange!

• Okay, fint - jeg lavede denne tråd for at få svar på, hvorfor i lukkede Bentz tråd. Det har jeg så fået nu.

I gjorde det altså fordi, i følte at det var nødvendigt, at give ham en straf, eftersom han havde "misbrugt jeres tillid" ved at lave en sidste farvel-tråd.

:boxed:

• Hold da kæft.. Det er satme sjovt at se hvordan tiderne skifter, nye kommer til, andre går (frivilligt/ufrivilligt), nogle kan klare det, andre kan ikke.

Fordi folk kaster verbale trusler og andet godt efter hinanden, har jeg sgu' svært ved at tage det seriøst når det kommer fra nettet, og især et pc-forum som Tweak.dk, som efterhånden er blevet en hel lille børnehave. Der er sgu' ikke noget at sige til, at "de gamle" falder fra, som tiden går. Dog er der et par enkelte tilbage, der stadig kan tages seriøst. - Og heldigvis for det! Desværre er vi så blevet en enkelt mindre tilbage, af de der har fået lidt stjerner på skuldrene..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• kungfuis78 skulle nu ikke ses som en straf at jeg lukkede den, nok mere at man skal respektere det der bliver sagt. Det der skete her var jo nærmest at han fik en lillefinger og tog hele armen (eller hvordan det ordsprog lyder)

• Jeg er enig med dig i, at han burde have spurgt crewet om lov først - men havde du overvejet om han var bange for at han ikke fik lov? Som du selv bruger i et eksempel - man kommer ikke ind på et diskotek for at sige farvel til de andre gæster, når man er blevet smidt ud. Hvis ikke han havde oprettet den tråd, var der ingen der ville vide hvad der var blevet af ham. Han følte måske at det var på sin plads at få fastslået? - Det var jeg ihvertfald glad for han gjorde... Jeg havde ingen anelse om at M.Beier & Han$en var blevet bannet fra forummet...

Så stil dig selv spørgsmålet om det ikke ville være retfærdigt, at lade tråden være i fred, og vise repekt for en bruger, som har "brudt loven" :ohmy: ved at oprette en tråd for at - OG NU KOMMER DET SLEMME, Shahid - at tage sin afsked... :ohmy: :ohmy: :ohmy:

• axel

Helt enig.

@Kungfuis

Tråden blev velsagtens lukket fordi Bentzin havde oprettet den, selvom han kun havde fået lov til at tjekke sin PM. Det er lidt ligesom at pisse på admin for én sidste gang inden man får ud af døren. Så det undrer mig egentlig ikke.

Bentzin blev banned pga. af klager, reports og hvad har vi. Tallene der er blevet opgjort taler nærmest for sig selv. Synes selv det er lidt mærkeligt at der skal køres debat her i endnu en tråd. Ikke fordi det skærer mig sådan i øjnene, men det er altså for plat. Havde selv mine ture med Bent, men også mange enigheder på andre områder. Det er ærgerligt han er væk, men man kan ikke sige andet end at han selv var ude om det. Andre brugere havde nok fået sparket tidligere.

Originally posted by Axel
    kungfuis78 skulle nu ikke ses som en straf at jeg lukkede den, nok mere at man skal respektere det der bliver sagt. Det der skete her var jo nærmest at han fik en lillefinger og tog hele armen (eller hvordan det ordsprog lyder)

Hehe, vi kører i ring...

Dit eksempel: Det er jo netop politibetjeneten, der skal fange forbryderen, og sørge for at han får sin straf...

og ja "respektere det der bliver sagt" hvis ikke får man sin straf... så ja, jeg vil bruge ordet straf..

Originally posted by GrillRotten
    Gad vide hvor mange der har klaget over mig gennem de sidste lidt over 4 år jeg har været på Tweak :))

Mjaeh, du har nok en 25-30 reports fra min side :))

Originally posted by Axel
    kungfuis78 skulle nu ikke ses som en straf at jeg lukkede den, nok mere at man skal respektere det der bliver sagt. Det der skete her var jo nærmest at han fik en lillefinger og tog hele armen (eller hvordan det ordsprog lyder)

Enig, det er ikke go stil, men på den anden side han har ikke noget at miste.

Well kunne godt lide ham, men til tider var det da godt nok træls at hele tråde blev til endeløse diskutioner mellem Bent og andre brugere.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

• Tråden blev jo ikke lukket fordi Bentzin skal straffes. Han blev straffet da han blev bannet, og efterfølgende gav vi han lov til at tømme sin PM boks hvilket vi helt kunne have ladet være med, og bare været totalt ligeglade. At man så benytter lejligheden til at oprette en tråd, er totalt mangel på respekt, og jeg ser personligt ingen grund til, at den skulle have lov til at fortsætte. Hvis folk så gerne vil sige farvel, kan det gøres på mange andre måder.

Det blev rent faktisk meddelt da Han$en blev udelukket, men hvis folk ikke lægger mærke til sådanne tråde, hvorfor skal vi fra teamet så bruge tid på at informere om, at endnu en bruger er røget ud? Og folk havde nok fundet ud af det under alle omstændigheder.

Og jeg ser ingen grund til at fortsætte den her tråd. Den vil, under alle omstændigheder udvikle sig til en stor gang ævl og kævl, og det er der slet ikke grund til. Der er blevet svaret på spørgsmålet, og det må så være det. En anden gang vil det være en fordel at spørge om sådanne ting over PM, i stedet for at starte en tråd om emnet.

Tråd lukket.