Tak for denne gang - lukket?

• Ja, undskyld mods, at jeg river den op igen - men jeg vil blot spørge, om det var muligt i gad at genåbne tråden, så man lige kunne få lagt en lille hilsen til Bentzin?

Jeg kan forstå på det hele, at der også er mange andre brugere, der ønsker at ligge en sidste hilsen? Jeg synes også, at det vil være på sin plads, at få at vide hvad grunden til ban var?

Jeg er ikke på udkig efter et ban - jeg sætter bare spørgsmålstegn ved lukningen af tråden?

• Axel har lukket tråden, som I kan se - og jeg må da give ham ret i at der ikke er meget mere i snakken.

Jeg kan ikke forstå alle de folk der mener at de er "berettiget" til en begrundelse ? Har folk slet ikke haft øjne og øre åbne det sidste års tid ? - eller har folk måske ændret mening om Bent, efter hans bruger omsider er blevet lukket ?

Jeg har fået over 300 reports over Bent indefor det sidste 1-1½ år og nu sidder folk og siger at de ikke forstår det ?

Bent har flere gange overtrådt de regler vi har for forummet, og konsekvensen af det er udelukkelse fra tweak.dk
    Vi har lavet et regelsæt som vi beder brugerne om at følge og vi har også skrevet konsekvenserne i regelsættet . Derfor kan det da ikke komme som nogen overraskelse når disse regler træder i kraft ?

• ja og fair nok med det..

men må vi andre som ikke lige har set tråden før sige farvel?? :(

• Jeg kan godt forstå, at i synes, at det er lidt dobbeltmoralsk, når 50% af de indlæg, der er skrevet er af brugere, som førhen har klaget til jer om Bentzin, og som skriver at det er en skam at miste ham osv. Jeg kan også godt forstå, at i bliver provokeret af det. MEN i må forstå, at der også er brugere, som ikke har haft noget problem med Bentzin, og som ikke har haft "report-knappen" i brug. Har vi ikke lov til at skrive en sidste hilsen? Hvor ligger retfærdigheden i det? Det kunne jeg godt tænke mig et svar på?

Originally posted by fhqwhgad
    Martin havde jo allerede givet udtryk for at Bentzin ikke skulle have startet den tråd. Kan da ikke være nogen overraskelse at den blev lukket.

Øh - yes? Det er også det, som jeg sætter spørgsmålstegn ved. Det er netop det, som denne tråd går ud på: "Hvorfor kan vi ikke få lov til at skrive en sidste hilsen?"

Originally posted by kungfuis78

Øh - yes? Det er også det, som jeg sætter spørgsmålstegn ved. Det er netop det, som denne tråd går ud på: "Hvorfor kan vi ikke få lov til at skrive en sidste hilsen?"

yep.. kan ikke se hvorfor han ikke må sige farvel, selvom man bliver banned...
    han har jo godt ville siden han gjorde det..
    og så må vi vel godt svare..
    men ærgeligt...

Originally posted by Firedog

men ærgeligt...

Præcis..

Originally posted by Firedog
    og så må vi vel godt svare..
    men ærgeligt...

Problemet er jo netop, at han misbrugte den tillid vi valgte at vise, da han fik lov til logge på en sidste gang for at hente de ting i sin PM boks som han meget gerne ville have fat i. Det var så åbenbart forkert af os, for han gjorde jo mere end det.

Hvis I så gerne vil sige farvel til Bentzin så findes der andre måder at gøre det på.

Originally posted by HuleFanden
    Hvis du læser hele den gamle tråd i gennem kender du svaret.

Iøvrigt ejer Martin tweak.dk og har ret til at nuke os alle 1 efter 1 hvis han lyster.

Det er jo ikke det vi taler om !
    Bentz har godt nok overtrådt nogle regler, men alligevel har han bidraget med en hel masse til tweak i flere år. Det bliver overset lidt ved at lukke tråden imo - man kan godt ha' lov til at sige mojn på en ordentlig måde.

Originally posted by Burger

Problemet er jo netop, at han misbrugte den tillid vi valgte at vise, da han fik lov til logge på en sidste gang for at hente de ting i sin PM boks som han meget gerne ville have fat i. Det var så åbenbart forkert af os, for han gjorde jo mere end det.

Hvis I så gerne vil sige farvel til Bentzin så findes der andre måder at gøre det på.

det er rigtigt.. men hvorfor giver i så ikek muligheden for at han sige farvel i første omgang? det syns jeg er meget forkert i mine øjne.. altså han har fandme været her længe.. og i mine og andres øjne gjort mere gavn end skade.. men nok om det..

tænker bare jeg syns det er MEGET forkert bare at smide folk ud som ham, istedet for at sige til ham Skriv en Farvel tråd og tag din PM's og så er det UD!!

altså som der bliver sagt i den anden tråd, hva så når man fyrrer en?? så smider man dem heller ikke ud??? eller?
    det er i hvert fald forkert..

• Den ene dag er man god nok til at blive moderator ... den anden dag bliver man lodset ud uden mulighed for at sige farvel. Ja, det er sgu en kynisk verden ... og det gælder tilsyneladende også for dette forum.

Den her oplevelse må sgu give nogle dårlig karma og en underlig smag i munden.

Hvis Bent virkelig var fanden i levende live, så ville vi jo nok ikke have lavet den indsamling som vi gjorde da han var syg ? - Men mange har det jo med at glemme de gode ting og fokusere mere på de dårlige. Det er ikke Bent som har ændret sig så meget som det måske kan komme til at virke i nogles øjne, men brugerne på dette forum der er skiftet meget ud. Der er kommet nye, og yngre, til som var fået verbal kamp til stregen. Noget som nogle åbenbart ikke kan tåle og så er der kommet fokus de forkerte steder.

Men nok om det ... Før eller siden må man vist indse at ens ophold på Tweak skal ophøre når man bliver gammel nok og ikke vil finde sig i den samme mængde gylle som man ville førhen fordi ens lunte naturligt nok er blevet kortere...

Bent er blevet bannet, men Chippen kan komme og gå som han vil .... Hvad sker der ? :boxed:

Er Bents IP blevet bannet ? ... For så kan det jo være at hele hans bolignet ikke kan komme på Tweak. Sjov tanke ... Hvis jeg f.eks blev IP-bannet, så ville der være noget ligende 10% af min by som ikke kan komme på Tweak ... syret nok :crazyeyes: ... Håber dog ikke at det kommer der til, men man ved jo aldrig :boxed: - Der er jo sikkert også masser her på Tweak som ikke bryder sig om mig, men sådan er livet jo vel.

Én ting denne oplevelse kan vise os tydeligt er at man ikke kan gøre alle tilfredse ... Spørgsmålet er så bare om man overhovedet kan gøre NOGLE tilfredse ? ... Hmm :idea:

Originally posted by Burger

Ja? Men så måtte han jo heller ikke skrive en sidste farvel-tråd, vel?

Misbrugte jeres tillid, come on - han skulle jo bare bruge en undskyldning, for at gå ind og skrive en farvel-tråd. Manden har brugt enormt meget tid herinde - er det da så ikke også forståeligt, at han vil sige farvel til brugerne herinde?

Det er også lidt af princip, at jeg opretter denne her tråd. Er det ikke lidt for meget, at forhindre manden i at sige farvel? Altså, helt ærligt. Synes da godt man kan give ham den respekt, og lade tråden køre, så han kan sidde derude, og se de sidste hilsner...

• Jeg har været sindsygt uenig med Bentz, men han har altid været hjælpsom når man har "spurgt pænt".. Han har fx. lavet min sticky! - alt jeg gjorde var at spørge..

- en KÆMPE hjælp i lige har tabt.. ja, han kunne (desværre) blive lidt overopheder i nogle diskussioner, men han var altid hjælpsom og interesseret! Kæmpe tab!

Originally posted by fhqwhgad
    Martin havde jo allerede givet udtryk for at Bentzin ikke skulle have startet den tråd. Kan da ikke være nogen overraskelse at den blev lukket.

ja jeg kan kun være enig i dig med det er.

men jeg kan bare ikke se hvorfor bent ikke må skrive en sidste hilsen til os...

jeg syntes at det var helt iorden at han gjorde det men det syntes martin ikke...

men jeg syntes at vi sammen skal give bent en sidste hilsen os brugere af og takke ham for hans hjælp

Originally posted by tAshDa
    Jeg har været sindsygt uenig med Bentz, men han har altid været hjælpsom når man har "spurgt pænt".. Han har fx. lavet min sticky! - alt jeg gjorde var at spørge..

- en KÆMPE hjælp i lige har tabt.. ja, han kunne (desværre) blive lidt overopheder i nogle diskussioner, men han var altid hjælpsom og interesseret! Kæmpe tab!

Jeg har også været uenig med ham i enkelte diskussioner. Men det er jo netop det, som diskussioner går up på - meningsudveksling. Derfor synes jeg ligesom dig, at det er et tab, og ærligt talt at det er en smule ufint af mods at "cutte" forbindelsen sådan - vupti, ha' det godt. Lidt det samme princip, når fængselsfunktionæren konfiskerer brevet fra mor, til den indsatte...

• Ved ikke lige hvad jeg skal sige til det... så meget syntes jeg heller ikke Betzin har været galt på den. De rapports der har været har nok i højere grad skyldes, at alderdommens gammelklogskab har mødt ungdommens velmente men naive ånd. Syntes at mange af de "udbrud" han har haft har været berettige i langt de fleste tilfælde. Det er synd at vi har midste ham. Jeg sætter da også stort spørgsmåls tegn ved om jeg ønsker at fortsætte.

/Avartar

• Ja sådan er det jo når der findes små børn som anmelder hinanden til moderator for alt muligt.
    Vorherre bevares.
    Om jeg gider at bruge min tid på at anmelde nogen for at gå ved siden af reglerne på dette forum.
    Jeg blæser på hvad folk skriver om og kan nok svare igen uden at skulle få min " far " til at hjælpe mig.
    Jeg har da også taget mig til hovedet over hvad Bentzin og Grillrotten har skrevet , men det er deres meninger og vil da slet ikke "klage" over det , tsk tsk.
    Små børn dog , skal i have sutteflaske?

SMLDK