hehe.
ved en lidt mærkelig tråd.. men jeg leder efter lidt Hifi nørder som eventuelt kan snakke med mig over MSN/ eller ling med hensyn til kabler osv til TV / Reciver / Højtalere osv..
hehe.
ved en lidt mærkelig tråd.. men jeg leder efter lidt Hifi nørder som eventuelt kan snakke med mig over MSN/ eller ling med hensyn til kabler osv til TV / Reciver / Højtalere osv..
QuoteOriginally posted by Firedog
hehe.
Send en PM, så skal jeg prøve at hjælpe så godt jeg kan.
Du kan da oss prøve mig hvis det er
u 2 godt pms
Tja Du kan også PM mig hvis det er, så gør jeg da også gerne hvad jeg kan
3 hoveder er bedre end 2 eller
Lad være med at PM'e mig, men kom ned på mit arbejde og tal med mig.....
Jeg ku nok os godt hjælpe, men der er vist nok hjerner i gang
Men Boris, hvor er det du arbejder da?
QuoteOriginally posted by Boris
Lad være med at PM'e mig, men kom ned på mit arbejde og tal med mig.....
ja og hvor arbejder du så???
hvis hifiklubben så ja så kommer jeg.. så skal jeg også have rabat
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Firedog
ja og hvor arbejder du så???
hvis hifiklubben så ja så kommer jeg.. så skal jeg også have rabat
Ved ikke hvilken, men ja, han arbejder i Hifi-Klubben
QuoteOriginally posted by GummiMogens
Ved ikke hvilken, men ja, han arbejder i Hifi-Klubben
damn.... rabat!!!!
QuoteOriginally posted by Firedog
damn.... rabat!!!!
Damn....NEJ!
flyt tråden hvis det er nødvendigt
men ændre det lidt.
jeg skriver og linker nu til mit sæt jeg har..
og problemer er at mine kabler er for små...
og så mangler jeg kabler til en DVD afspiller jeg køber mig, (som bliver en DVD alla Kiss DVD hvis ikke snart de får deres nye ud)
og kabler fra TV til Reciever, (så jeg får lyd fra tv til reciver), og fra Reciver til TV så jeg for billede op på TV.
og så er min sub eller mit sub kabel gået i stykker.. så nyt sub kabel skal jeg også have.. kunne være lækkert med noget kvali, billigt og noget der måske matcher..
dette sæt:
Dali Concept 6 Front Højtaler
Dali Concept 2 Kompakt Højtaler
Dali Concept Center Højtaler
Dali Concept Sub 12
NAD T753V2 Reciver
dette er mit setup lækkert setup og damn det lyder godt
ærgelig bare jeg har et skod tv og en skod dvd afspiller.
hehe jeg har for en små 2 måneder købt det højtaller sæt du omtaler, sammen med:
og får min:
på mandag...
Har ind til nu bare brugt en Xbox 360 som afspiller men den er solgt da den sluger alt alt ALT for meget strøm...
Du bliver nok glad for sættet, det giver virkelig go lyd for pengen.
angående kabel så bruger jeg Argon kabler fra hifiklubben os
QuoteDisplay MoreOriginally posted by jK^
hehe jeg har for en små 2 måneder købt det højtaller sæt du omtaler, sammen med:
og får min:
på mandag...
Har ind til nu bare brugt en Xbox 360 som afspiller men den er solgt da den sluger alt alt ALT for meget strøm...
Du bliver nok glad for sættet, det giver virkelig go lyd for pengen.
angående kabel så bruger jeg Argon kabler fra hifiklubben os
ja jeg overvejde Denon men jeg hørte NAD skulle være en smule bedre.. også købte jeg det brugt så kun 1½ måned gammel og fik det meget billigere end normal pris
og de kabler der.. hvilke Højtaler kabler købte du ???? links?
og til den DVD, det der er grunden til jeg vil have et slags media center MED hd i, så er det fordi det gerne skulle være så jeg kan optage programmer osv ned på den, MEN det skulle også være så jeg kan dele ting fra min egen comp og så kan de ses inde på "dvd" inde i stuen istedet for alle de kabler
Det er Argon kabler, sys ikke rigtigt jeg kan finde dem inde på hifiklubbens hjemme side oO
Er lige stået op så det er nok derfor
Angående den hdd optager så overlever jeg nok med bare at brænde de ting ned jeg gerne vil se inde i stuen Den er for mig, også noget billigere end et mediacenter ville være.
Om NAD er bedre? Det har i hvert fald mere power end Denon har, men jeg hørte begge dele inde i hifiklubben på europa plads i Århus, og sys ikke rigtigt jeg kunne høre en mærkant forskel, sys faktisk Denon spiller med flere detaljer end NAD. Dog tror jeg det er en smags sag
andre der har nogle forslag til kabler?
virkelig ingen ?? så må jeg sku bare tage der ind og se hva de kan tildbyde mig.