• Ja nu er der jo et par herinde der spiller priest, og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i gør angående debuffs.
    Decursive virker jo ikke rigtig længere og det er vel også fint nok. Så vidt jeg har forstået havde det noget med en macro at gøre, men det eneste jeg brugte var sådan set den liste man fik over folk der havde debuffs.

Det er det jeg godt kunne tænke mig igen. Er der noget addon hvor det er muligt at få en liste frem af de folk der er debuffed, hvor man så kan trykke på deres navn for at dispell/cure?
    Hvis ikke, hvordan gør i andre så?

• Spiller mage og jeg bruger SmartDebuff til at decurse med. Du får en lille bar med navne delt ind i classes osv, og med et tryk er debuffen væk. Rigtig nemt. Den farver også curses lilla, posions grønne osv + at den viser om du er range til at debuffe.

• bruger X-perl unit frames hvor du kan slå til hvilke ting du kan dispell og fjerne så du kun ser når folk har dem. Bruger så macros til det

/stopcasting
    /cast [target=mouseover] Dispel Magic(Rank 1)

/stopcasting
    /cast [target=mouseover] Abolish Disease

Det er vist nemt at se hvad de gør :)

Men det ønskede kan ikke længere lade sig gøre - så du må finde på nye metoder

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Decursive virker FINT ! :)

Det er ude i en beta 6 indtil videre... bruger stadig den gamle beta4 og har ikke haft skygger af problemer med debuff ( spiller mage )

Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------