Hvad gør man ?

• Synes det snart er ligeså slemt at folk der ikke køber eller er interesserede skal give deres besyv med, er personligt træt af at sælge på dba da der let går ævl i ens salgstråd.

Når alt kommer til alt, så er det jo sælger frit at forlange hvad han ønsker - du kan jo bare lade være med at byde!

Angående det pågældende tilbud, er den jo faktisk rimelig pæn med alle de ekstra bonuser, det er klart at grafikkortet ikke matcher resten - men som et færdig vandkølet system, kan prisen ikke være helt ublu.

Men respekter andres ret til at sælge, hvis du er interesseret så vær sober i dine henvendelser og respekter sælgers ret til at kræve sin pris. Det kunne sikkert også gøres gældende herinde. 8)

Edit: Bare for god ordens skyld, jeg har ingen tilknytning til denne sælger, personligt handler jeg ikke længere på QXL da det næsten er værre end DBA

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

Rettet en gang, sidst af jesdals ().

• Syn's du skal gøre det op med dig selv, for som mange af svarene her, så er der jo forskellige opfattelser. Jeg personligt ville kontakte dem, der styrer det - da spamming af tråde kun skaber ævl og kævl.

Jeg er som andre, også godt træt af, at køb- og salgstråde på tweak.dk bli'r spammet af de samme kloge åger, der hver eneste gang skal ind og fortælle om hvad man kan købe af nyt for de samme penge.
    Og i næsten alle tilfælde, så er de slet ikke interesseret i nogen handel.
    Det er imo p... irriterende og det undrer mig, at der ikke bliver gjort noget mere ved det - her på tweak.dk.