Søger folk der har købt ved emp-online.com

  • Hej tweakere


    Jeg søger folk der har købt ind ved emp-online...


    Sagen er den, at jeg idag (d. 24/02-2007) har bestilt lidt ting og sager ved emp-online


    Jeg ville høre hva jeres erfaring ved dem var mht. leverings tid og sådan, for jeg står og skal bruge mindst halvdelen af forsendingen d. 7 marts, da min søster fylder år den dag, og noget af det er hendes gave...:)


    Jeg vil self. også gerne høre lidt om hvordan deres service og sådan har været, og jeres erfaringer som kunder ved dem..:)


    Så fyr løs tweakers - på forhånd tak..:)


    Mvh.


    Rasmus



    ps. Gider ikk høre om at folk synes det er for sent at bestille, det er jeg ganske godt klar over, men hun har først lige bekendtgjort hvad hendes ønsker var, idag... så det er faktisk ikk min skyld, har gjort det bedste jeg kunne...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Har et par gange gået sammen med nogle venner, for at bestille ting derfra. Var godtnok aldrig den der direkte stod for bestillingen osv, men kan da sige at varerne gerne tog 1 uge om at nå frem - måske 2. Vi har aldrig haft problemer med dem.


    Dog skal det siges at det er lang tid siden jeg har købt noget der - vil skyde på en 3-4år. Er så småt ved at være vokset fra alt det de har at tilbyde ;)

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH
    Har et par gange gået sammen med nogle venner, for at bestille ting derfra. Var godtnok aldrig den der direkte stod for bestillingen osv, men kan da sige at varerne gerne tog 1 uge om at nå frem - måske 2. Vi har aldrig haft problemer med dem.


    Dog skal det siges at det er lang tid siden jeg har købt noget der - vil skyde på en 3-4år. Er så småt ved at være vokset fra alt det de har at tilbyde ;)


    Mange tak for det svar...:)


    Det er lige præcis sådan noget info jeg kan bruge..:D


    keep 'em commin'...


    mvh.


    Rasmus

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Har købt der/min mor har da min søster er rimelig vild med nirvana og andet i den retning, god service, har fået hvad vi er blevet lovet, GTG herfra :9xo

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • jeg har bestilt der op til 10 gange uden et eneste problem, vi plejer at være nogle venner der bestiller sammen, bare for at kunne få nogle ekstra gratis ting med :) de plejer at være hurtige, og pålidelige ;)