Tja, på vej hjem fra skole i går læste jeg i nyhedsavisen om en hjemmeside hvor folk diskutere stoffer og rusmidler, navnet var Psychedelia. Her er der en masse unge der laver "trip rapporter" hvor de forklare hvad de føler og hvordan de har det da de tog det her specifikke stof osv..
Hvad synes i om at unge mennesker nærmest opfordre andre unge ved at forklare deres trip rapporter som noget af det fedeste de har oplevet? Der er selvfølgelig folk der skriver om hvor fucked og dårligt de har haft det osv.
Hjemmesiden opfordre dog MEGET til at man skal behandle de her rusmidler med stor stor respekt.
Der er intet ulovligt over siden. Der bliver diskuteret stoffer og unge skriver hvordan de har haft det da de tog det. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om denne her hjemmeside?
I min mening er den ret interresant; dog også meget kontroversiel. Jeg har læst et par trip rapporter. Og det lyder meget interresant. Men skolen har banket alt for meget frygt ind i mit kranie til at jeg tør at prøve og det er jeg i og for sig også glad for. Så jeg holder mig bare til alkoholen :D.
Discuss