hvad laver tweakerne en kedelig dag, / sneet inde

• hvad laver tweakerne ude i det danske gangske land?
    da i er sneet inde?

i kan lave projekt osv. :D
    jeg har lavet cd drev mod men kan pt ikke overføre billeder fra mobil så i må lige vente

skriv hvad i laver nu da de fleste af jer af sneet inde tag et billede også så vi kan se :D
    :dance:

ps. hvis en admin synes den her tråd er noget "#(/% så slet den :ph34r:

lige nu tester jeg alt muligt jeg har liggende og ser om det virker (kommer med billeder om lidt)

-tunfisk

• Jeg var omme at arbejde 3 timer ved mine forældre og ellers har jeg bare spillet og set film med min storebror som også havde fri fra arbejde pga. sne :)

Så alt i alt en hyggelig dag :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg var omme at arbejde 3 timer ved mine forældre og ellers har jeg bare spillet og set film med min storebror som også havde fri fra arbejde pga. sne :)

Så alt i alt en hyggelig dag :9xo

lyder hyggeligt! :baby:

-mathias

• Sidder desperat i excel og prøver at få økonomien til at gå op. Dælme godt det snart er d.1 !!

Uuuuh de planer jeg har om indkøb :D

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Søndergård
    Sidder desperat i excel og prøver at få økonomien til at gå op. Dælme godt det snart er d.1 !!

Uuuuh de planer jeg har om indkøb :D

hehe det lyder da lækkert (gid det var mig)

nupper lige min fars kamere og tager lidt billeder! :clap:

-Mathias

• Der er ikke noget der hedder sneet inde, der er kun noget der hedder dårlig forberedelse ;)

Mødte (desværre) trofast på mit arbejde kl 8 i morges, og det agter jeg også at gøre i morgen uanset vejret... hellere stå derude og lave ingen ting og få penge for, end at sidde der hjemme og lave ingenting og ikke få min løn :)

Men hvis jeg havde gået i skole, så havde jeg nok også valgt at holde snefri :P