Jeg ejer et Radeon 9800pro gfx kort, jeg kan ikke holde 100 fps i cs 1.6 en der kan hjælpe mig? HAR installeret Reforce og sat 800x600 til 100 hertz
100fps i cs 1.6
-
-
Spiller du CS i 800x600 med et Radeon 9800 PRO ???...
-
skulle jeg helst ikke men kan ikke holde de 100 fps hvilket jeg gerne vil
-
Synes sku der er mange der har svært ved at holde de 100fps i 1.6
Jeg kører med 100 hele tiden, kun når der er smokes falder den lidt.. kører i 1024...
-
Det har ikke meget at sige hvilket grafikkort du kører med, hvis du vil holde de 100fps i CS.
Den engine som CS nu engang kører på, kræver ikke det store af grafikkort, så du kan faktisk holde 100fps med et Geforce 2 MX. Og ja, det kan godt være at det lyder usansynligt, men det kan en af mine kammeraters computer faktisk.
Selv min søsters computer som er en 1000mhz Duron med 512 PC133 ram og et Geforce 2 MX, kan næsten holde de 100fps. Godt nok ikke lige ved smokes, men det er så en anden side af sagen.
Istedet for at kigge så meget på grafikkortet, så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvilken CPU og hvilke ram du har i dit system?
-
Er der ikke nogen af jer der kender den consol-kode man skal skrive i CS for at få den til at køre med 100 FPS da ?....
-
fps_max 100
cl_updaterate X
cl_cmdrate X
rate XX = Værdigerne kan være forskellige, men ved ikke hvad der giver den bedste perfomance. Det afhænger vist også af systemet.
-
Originally posted by Berleburg
fps_max 100cl_updaterate X
cl_cmdrate X
rate XX = Værdigerne kan være forskellige, men ved ikke hvad der giver den bedste perfomance. Det afhænger vist også af systemet.
Updaterate, cmdrate, og rate har ikke noget med sysperformance at gøre.. Det bruges til at individuelt at stille på hvor mange data du sender og modtager fra serveren.. Altså hvor god ping og hvor lidt ms du har..
-
AMD 2600+xp
512 mb pc 2700ram
A7N8X deluxe bundkort.BUrde INTET have at gøre med mit system det er fint nok, fatter det simpelthen ikke
fps_max står til 100
rate 25.000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101alt står som jeg kørte 1.5 med 100 fps
har 0choke oloss KAN da oxo nå de 100, men den holder den ikke?? -
Jeg har samme kort, og jeg har ikke nogle problemer overhovet - 100 fps all the wai i 1024*768
Jeg har sat alt på max i indstillinger af gfx - undtagen vsync som er slået fra pga. jeg ikke har så god en skærm.
-
nighthawk>> Du ved godt vi snakker cs 1.6 ikke 1.5?
-
hm.. prøv at geninstaller CS..
Hvis min FPS en dag ikke er 100, så kommer den altid derop igen ved en geninstallation eller format C:
-
jeg har fandme også samme prob den kan finde på at falde nogen gange jeg bliver sku lidt skuffet over min com
-
Btw. er det ikk muligt at få fps over 100 ?
Jeg har set de har målt CS fps til test af nogle maskiner..
-
Fjern vsync og du har 200 og det hjælper ikke en døjt.
det er kun i ens drømme det hjælper , virkeligheden er en anden.The_Unforgiven
-
Jeg får 100 fps ved at skrive følgende:
cl_showsfps 1
fps_max 999
Det er med et Radeon 9700 pro og en 3 GHz ...
Og den bliver på de 100 fps !
Og det er vel at mærke i CS 1.6 ...
-
mit er sku også i 1.6 - stadig ikke nogle problemer - AA x 6 og stadig 100
-
Nej nej alle sammen...højre-klik på skrivebordet, egenskaber, indstillinger, avanceret, Dit grafikkort, yderlige instillinger, instillinger for OpenGL, og sæt så lodret synkronisering på "altid deaktiveret" ...så let er det.