hvor kan mand sende en sms virus :D

  • Quote

    Originally posted by sehested
    det var da ligegodt utroligt som i allesammen snakker om piber og lign 8o8o
    den slags er forbudt og så må man heller ikk snakke om det på forum ;)


    Ryge-instrumenter eller hvad man nu vil kalde dem er ikke forbudte... :))

  • Quote

    Originally posted by sehested
    det var da ligegodt utroligt som i allesammen snakker om piber og lign 8o8o
    den slags er forbudt og så må man heller ikk snakke om det på forum ;)


    Sehested = Moralens vogter ?(?(
    Længe siden jeg har set sådan et moralsk opstød. Hvis vi har lyst til at nyde en pibe, er det vel OK vi gør det. At du så straks tænker på visse tobakker udvundet af canabis, er dit eget problem. Så vidt jeg ved, så er det ganske lovligt at være i besiddelse af en pibe. Dét betragtes ikke som værende et våben. Jeg tror faktisk ikke engang jeg har en, men jeg kan da smutte i kælderen og kigge efter :]
    BTW: Er du i familie med den berømte Sehested fra Horsens? Har sejlet på torpedomissilbåden af samme navn ;)

  • Quote

    Originally posted by sehested
    det var da ligegodt utroligt som i allesammen snakker om piber og lign 8o8o
    den slags er forbudt og så må man heller ikk snakke om det på forum ;)


    Hvor står det ?(?( og hvad er der galt med et ordenligt "stop" Orlik ;) Tror s.. jeg finder den "gamle keramik-tjubang" frem og kommer noget af det jeg har i "dåsen" i den - Det er "kras" - øh - kræs for kendere :))

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Sehested = Moralens vogter ?(?(
    Længe siden jeg har set sådan et moralsk opstød. Hvis vi har lyst til at nyde en pibe, er det vel OK vi gør det. At du så straks tænker på visse tobakker udvundet af canabis, er dit eget problem. Så vidt jeg ved, så er det ganske lovligt at være i besiddelse af en pibe. Dét betragtes ikke som værende et våben. Jeg tror faktisk ikke engang jeg har en, men jeg kan da smutte i kælderen og kigge efter :]
    BTW: Er du i familie med den berømte Sehested fra Horsens? Har sejlet på torpedomissilbåden af samme navn ;)


    jeg ved ikk om det er den sehested men, ved at der noen generationer tilbage er noet blåt blod som er mixet ind i min fam. noet med at min oldemor fødte tildækket på rigshospitalet pga det ikk måtte komme frem hvem det var , vi kunne så få det afvide 100år efter den pågældene fødsel pga der var gemt noen dokumenter på riget men da tid kom var de forsvundet 8o8o8o8o



    det var nu mest ment i sjav det med d var forbudt
    jeg kan nok heller ikk heeeelt sige mig fri for ikk at ta mig en "faldned" tobak i ny og næ, heldigvis kun i ny og næ, for da jeg var ung var jeg jeg nok hvad man må betegne som storforbruger, men er heldigvis blevet voksen

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    det var da ligegodt utroligt som i allesammen snakker om piber og lign 8o8o
    den slags er forbudt og så må man heller ikk snakke om det på forum ;)


    warez er forbudt ... hash er sg lovligt :)) snak er i hvert fald her inde :D


    self gider vi bare ikke høre hvor i dealer og hvis i begynder at lave handler :D men eller er det kool nok

  • hvor i dealer...............lyder så grimt i mine øre som om det er noet skummelt noet ;) men det er min mening ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by PLauGe


    warez er forbudt ... hash er sg lovligt :)) snak er i hvert fald her inde :D


    self gider vi bare ikke høre hvor i dealer og hvis i begynder at lave handler :D men eller er det kool nok


    He he... Godt der lige kom det der "snak" på efter din :)) ..... Jeg hævede lige et øjenbryn. :)) *G*


    Men om nogle år er det jo nok blevet helt lovligt ligesom i Hollland. Det er også fint nok syntes jeg hvis det bliver sådan. Så kan vi jo tjene nogle skattekroner på dem der ryger. :))


    Det er sgu nok nogen som Pernille Rosenkrantz-Theil der vil se om de ikke har få det gjordt lovligt. Hun er forresten nice nok... Lidt spøjse meninger til tider, men unik stemme... *G* :))

  • Ja for søren da, få det dog bare gjort lovligt.


    Jeg ser intet galt i at ryge en lille een. :D


    At "folk" siger det er farligt, ja det er sikkert rigtigt nok, men at det er mere farligt end øl/spiritus, næh den tror jeg ikke på. =)

  • en af grundene til folk tror det er farligt er pga en gal CIA mand der engang påstod at en ung man slog hele sin fam. ihjel pga han var påvirket af mariuana

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • altså det er jo ikke mere farligt end Alkohol ..


    jeg synes i hvert fald det er godt at hash piller er blevet tilladt for Sklerose ramte ..


    og folk der vil ryge engang i mellem skal da have lov til det .. min mening

  • Quote

    Originally posted by sehested
    en af grundene til folk tror det er farligt er pga en gal CIA mand der engang påstod at en ung man slog hele sin fam. ihjel pga han var påvirket af mariuana


    Er CIA = Cought In Act :] :]
    Tilbage til det "sjove". Flere familiefædre har slået hele deres familie ihjel under spirituspåvirkelse i en bil, så jeg tror sgu ikke den holder helt vand den du tænker på....

  • nej afgjort mener jeg da heller ikk den holder men jeg mener bare at den pågældende cia mand brugte den situation til og vise verden hvor farligt det stof var......................sådan et fjols

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350