Tillykke

CCNA Certificering
-
-
takker
Jeg skal jo bruge det til min uddannelse som Datatekniker, så pynter det på ansøgninger jeg sender ud fremover, håber jeg da.
-
Hehe nice tillykke... kræver en del at tage sig sammen det at læse alt det crap igennem... har selv ccna del 1-4, har også taget dem i forbindelse med datafagtekniker uddannelsen, men har ikke taget den "endelige" test.
Men har de sænket kravene til at bestå ? no offence...
Mener at det plejer at kræve 90% og men dine 898/1000 har du jo "kun" 89.8% -
Originally posted by Vorsaa
Hehe nice tillykke... kræver en del at tage sig sammen det at læse alt det crap igennem... har selv ccna del 1-4, har også taget dem i forbindelse med datafagtekniker uddannelsen, men har ikke taget den "endelige" test.Men har de sænket kravene til at bestå ? no offence...
Mener at det plejer at kræve 90% og men dine 898/1000 har du jo "kun" 89.8%ved jeg ikke om de har.
men du kan ikke se procent delen bare sådan, du får 300 point bare for at dukke op, man skal have 849 for at bestå
-
Originally posted by ^Genzo^
ved jeg ikke om de har.
men du kan ikke se procent delen bare sådan, du får 300 point bare for at dukke op, man skal have 849 for at bestå
okay fair nok... syntes bare jeg havde hørt 90% et eller andet sted.
Men 300 ud af 1000 mulige points for bare at møde op... dvs at det er den sværeste opgave... da det med sikkerhed er den som gir flest point... hehe
-
så fik jeg endelig mit certificatØhh er det bare det man får som IT-supporter eller er det taget på et godkendt testcenter ?
-
Originally posted by bublegum
Øhh er det bare det man får som IT-supporter eller er det taget på et godkendt testcenter ?
det du får under undervisningen er bare et bevis på at du har bestået kurset.
EUC-syd i sønderborg er godkendt testcenter, og jeg var vidst den første der har taget en certificering, det koster omkring 1k, jeg fik mit sponsoreret.
hvis du dumper kan du godt tage den igen, men så skal du have en højere score
-
EUC-syd i sønderborg er godkendt testcenter, og jeg var vidst den første der har taget en certificering, det koster omkring 1k, jeg fik mit sponsoreret.
Hehe jeg har den selv
-
Tillykke med det - det er sq en af de hårde.. Var selv igang med MCP engang men fik desværre aldrig taget den endelige prøve.
-
aha tænkte jeg nok
er selv igang dernede,
-
jeg er også igang med CCNA1 for tiden, skal tage 1-4
så der er noget at klø på med, men dejligt at få foræret kursus fra skolen der er meget meget brugeligt i erhvers livet for 30.000kr