CCNA Certificering

  • Hehe nice tillykke... kræver en del at tage sig sammen det at læse alt det crap igennem... har selv ccna del 1-4, har også taget dem i forbindelse med datafagtekniker uddannelsen, men har ikke taget den "endelige" test.


    Men har de sænket kravene til at bestå ? no offence...
    Mener at det plejer at kræve 90% og men dine 898/1000 har du jo "kun" 89.8%

  • Quote

    Originally posted by Vorsaa
    Hehe nice tillykke... kræver en del at tage sig sammen det at læse alt det crap igennem... har selv ccna del 1-4, har også taget dem i forbindelse med datafagtekniker uddannelsen, men har ikke taget den "endelige" test.


    Men har de sænket kravene til at bestå ? no offence...
    Mener at det plejer at kræve 90% og men dine 898/1000 har du jo "kun" 89.8%


    ved jeg ikke om de har.


    men du kan ikke se procent delen bare sådan, du får 300 point bare for at dukke op, man skal have 849 for at bestå

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    ved jeg ikke om de har.


    men du kan ikke se procent delen bare sådan, du får 300 point bare for at dukke op, man skal have 849 for at bestå


    okay fair nok... syntes bare jeg havde hørt 90% et eller andet sted.


    Men 300 ud af 1000 mulige points for bare at møde op... dvs at det er den sværeste opgave... da det med sikkerhed er den som gir flest point... hehe

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Øhh er det bare det man får som IT-supporter eller er det taget på et godkendt testcenter ?


    det du får under undervisningen er bare et bevis på at du har bestået kurset.


    EUC-syd i sønderborg er godkendt testcenter, og jeg var vidst den første der har taget en certificering, det koster omkring 1k, jeg fik mit sponsoreret.


    hvis du dumper kan du godt tage den igen, men så skal du have en højere score


  • Hehe jeg har den selv :D

  • Tillykke med det - det er sq en af de hårde.. Var selv igang med MCP engang men fik desværre aldrig taget den endelige prøve.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|


  • aha tænkte jeg nok ^^ er selv igang dernede,

    -E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

  • jeg er også igang med CCNA1 for tiden, skal tage 1-4 :)
    så der er noget at klø på med, men dejligt at få foræret kursus fra skolen der er meget meget brugeligt i erhvers livet for 30.000kr :clap: